На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 квітня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови райдержадміністрації від 02 вересня 2013 року № 182


 УКРАЇНА

ДЕМИДІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної  державної адміністрації

 

02 вересня  2013 року                                                                № 182

 

Про запровадження роботи телефонної

„гарячої  лінії”   голови   Демидівської

райдержадміністрації

 

 

       Керуючись Законом України „Про місцеві державні адміністрації”, з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення:

 

      1.Запровадити в райдержадміністрації роботу телефонної „гарячої лінії” голови  Демидівської райдержадміністрації  (далі – Гаряча лінія ).

      2.Гаряча лінія працює у робочі дні, з 09.00 до 13.00, за номером  6-20-98.

      3.Відповідальним за організацію роботи Гарячої лінії  визначити юридичний сектор апарату райдержадміністрації.

      4.Затвердити порядок розгляду звернень, що надійшли до Гарячої лінії, що додається.

      5.Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, керівникам установ та організацій району, селищному та сільським головам забезпечити:

      5.1.Належне реагування на звернення, що надходять до Гарячої лінії.

      5.2. Вжити конкретних заходів щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

      6.Юридичному сектору апарату райдержадміністрації  забезпечити координацію роботи щодо створення необхідних організаційних і матеріально-технічних умов для проведення Гарячої лінії.

      7. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Савич Н.В., контроль – залишаю за собою.

 

 

 Голова  адміністрації                                                            В.Вінічук

 

 

 

2

 

                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                     Розпорядження голови Демидівської

                                                                     районної державної адміністрації

                                                                     02  вересня  2013    № 182

 

 

П О Р Я Д О К

проведення телефонної  „гарячої лінії”

голови Демидівської райдержадміністрації

 

     1.Телефонні дзвінки реєструються  юридичним сектором апарату райдержадміністрації в  окремому журналі обліку усних звернень, який ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

 

     2.Питання, з яким звертаються особи, опрацьовується юридичним сектором апарату райдержадміністрації і в той же день подається на розгляд для вчинення резолюцій та вирішення порушених у зверненнях питань.

 

    3.Звернення, в яких порушено питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно.

 

     Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмове звернення (або звернення, висловлене на особистому прийомі громадян) відповідно до Закону України „Про звернення громадян”.

 

     4. Якщо заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення реєструється як анонімне.

 

     5.Відповідь на звернення, що надійшли до Гарячої лінії, надається у строк не більш ніж 14 днів.

 

     6.Структурні підрозділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування вживають заходи щодо:

 

     - позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях, що надійшли до Гарячої лінії;

 

     - належної якості розгляду звернень, своєчасного надання відповідей на порушені у зверненнях питання.

 

 

 

3

     7. Юридичний сектор апарату райдержадміністрації:

 

     7.1.Забезпечує контроль за виконанням доручень, наданих керівництвом райдержадміністрації.

 

     7.2.За дорученням керівництва райдержадміністрації забезпечує направлення звернень, які надішли до Гарячої лінії, безпосередньо керівникам структурних

підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування та інших установ, організацій, до повноважень яких належить вирішення проблем і прийняття у зв’язку з цим відповідних рішень.

 

     8.Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли через Гарячу лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в

органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 ( зі змінами та доповненнями ).

 

     9.Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, отриманих під час телефонної „гарячої лінії” голови райдержадміністрації, підготовку відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

 

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                           Н.Савич

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



 

 

 

 

 

 

 

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

 

 

 

 

 

 

 http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 
 

Що треба знати про новий коронавірус?

Національна служба здоров'я України

 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.