У К Р А Ї Н А
ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
10 лютого 2014 року №41
Про виконання вимог Закону України
"Про звернення громадян", Указу
Президента України від 07.02.2008
№109/2008 та роботу із зверненнями
громадян, що надійшли до районної
державної адміністрації у 2013 році
Керуючись статтею 119 Конституції України, Законом України "Про місцеві державні адміністрації", з метою виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян:
1.Довідку про виконання вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 №109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2013 році взяти до відома та надіслати керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам сільських та селищної рад, розмістити на Web-сторінці райдержадміністрації.
2.Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам сільських та селищної рад:
2.1.Проаналізувати стан роботи із зверненнями громадян у 2013 році, прийняти відповідні накази.
2
2.2.Забезпечити дотримання термінів розгляду звернень громадян, вказаних у резолюціях голови райдержадміністрації, першого заступника, заступників голови райдержадміністрації.
2.3.Забезпечити постійний контроль за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень громадян у підпорядкованих підрозділах, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.
2.4. З метою недопущення зростання кількості звернень до центральних органів влади забезпечити всебічний розгляд звернень громадян, враховуючи всі питання, які порушує заявник, з обов’язковим роз’ясненням порядку оскарження прийнятих рішень.
2.5 У роботі із зверненнями громадян особливо уважно ставитися до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім′ї, одинокі матері, особи, які постраждали на ЧАЕС, та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
2.6. Забезпечити дотримання графіків особистих та виїзних прийомів громадян, звертаючи особливу увагу на здійснення прийому громадян за місцем їх роботи та проживання.
3.Загальному відділу, юридичному сектору апарату райдержадміністрації:
3.1.Провести перевірку роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських та селищній радах.
3.2. Забезпечити систематичне інформування голови районної державної адміністрації про факти порушення термінів розгляду звернень громадян, несвоєчасного надання обґрунтованих відповідей райдержадміністрації структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільськими та селищною радами.
4.Про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 20 липня 2014 року.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Савич Н.В.
Голова адміністрації В.Вінічук