На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 березня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Проект Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я голови райдержадміністрації "Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центрнадання адміністративних послуг


УКРАЇНА

ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

______________20 року № ____

  Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації

 

 

 

 Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 2, 9, 12 Закону України «Про адміністративні послуги», пункту 2 Указу Президента України «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг» від 03 липня 2009 року № 508, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” та з метою створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянам, суб’єктам господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади:

 1.Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації, що додається.

2.Визнати такими, що втратили чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 27 червня 2014 року № 129 «Про перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації» та від 12 серпня 2014 року « Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 27 червня 2014 року № 129».

3.Розпорядження набирає чинності після державної реєстрації в Демидівському районному управлінні юстиції в Рівненській області та не раніше його офіційного оприлюднення.

4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Левшенюка Б.М

Голова адміністрації С.Радченко

  Розробник

Завідувач сектору з організаційного

забезпечення діяльності

Центру надання адміністративних

послуг райдержадміністрації Л.Ярош

 

 

 

 

 

                                                                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Демидівської районної

державної адміністрації

__________ №_____

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації

1. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

        2. Надання містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки

          3. Видача паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

        4. Встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім'ї

        5. Прийняття рішення про утворення прийомної сім'ї

        6. Видача дозволу на зміну прізвища, ім'я, по батькові дитини

7. Встановлення опіки (піклування) над дитиною

8. Встановлення статусу учасника війни

9. Дозвіл на спеціальне водокористування

10. Погодження клопотання водокористувачів з обґрунтуванням потреби у воді для отримання дозволу на спеціальне водокористування

11. Погодження розміщення рекламоносіїв у межах смуги відведення автомобільних доріг

12. Дозвіл на розміщення, будівництво споруд, об'єктів дорожнього сервісу, автозаправних станцій, прокладання інженерних мереж та виконання інших робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг

13. Експлуатаційні дозволи для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів

14. Дозвіл на розміщення відходів

15. Висновок державної екологічної експертизи

16. Погодження проектів щодо будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг, залізничних переїздів, комплексів дорожнього сервісу та інших споруд у межах смуги відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг

17. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

18. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки

19. Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду

20. Дозвіл на: початок роботи новостворених підприємств, введення в експлуатацію нових і реконструйованих виробничих, жилих об'єктів та об'єктів іншого призначення; впровадження нових технологій, передачу на виробництво зразків нових пожежонебезпечних машин, механізмів, устаткування та продукції; оренду будь-яких приміщень

21.Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

22.Реєстрація декларації вдповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

23.Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

24.Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

           25.Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

26.Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

 27.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

 28.Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

 29.Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

 30.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

             31.Реєстрація громадського об’єднання

              32. Прийняття повідомлення проутворення громадського об’єднання

 33. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

34.Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

35.Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

36.Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

          37. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського            об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання

  28. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 39.Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

          40.Видача дубліката свідоцтва продержавну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою      розповсюдження

 41.Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

 42.Оформлення та видача паспорта громадянина України

 43. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну

замість пошкодженого, втраченого або викраденого

44.Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

 45.Реєстрація місця проживання особи

 46.Зняття з реєстрації місця проживання особи

 47.Реєстрація місця перебування особи

48. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

 49.Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

50. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 51.Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для

виїзду за кордон(у тому числі термінове оформлення)

 52.Оформлення та видача проїзного документа дитини

53.Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

54.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

55.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

56.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

 57.Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

58.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

59.Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

60. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

61.Видача довідки про:

1)наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

62. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

63. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність емель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

64. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

 65. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

66. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів

 Керівник апарату Н.Савич

Розробник

Завідувач сектору з організаційного

забезпечення діяльності

Центру надання адміністративних

послуг райдержадміністрації Л.Ярош

 

Поянювальна записка

до проекту розпорядження голови райдержадміністрації

Про Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації”

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження.

Підставою для прийняття розпорядження є закони України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про адміністративні послуги”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”.

2. Мета і завдання прийняття розпорядження.

Прийняття розпорядження, має на меті затвердження перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації.

3. Правові аспекти.

Закони України„Про місцеві державні адміністрації”, „Про адміністративні послуги”.

4. Фінансово-економічне обґрунтування.

Реалізація розпорядження не потребує фінансових та інших матеріальних витрат.

5. Позиція заінтересованих органів.

Розпорядження не стосується інтересів інших органів.

6. Регіональний аспект.

Реалізація розпорядження сприятиме якісному наданню адміністративних послуг громадянам району.

7. Громадське обговорення.

Розпорядження голови райдержадміністрації є – регуляторним актом, відповідно до вимог статей 9, 13, 14, 20 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та повинно пройти громадське обговорення.

8. Прогноз результатів.

Прийняття розпорядження забезпечить реалізацію прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

 

 

Завідувач сектору з організаційного

забезпечення діяльності

Центру надання адміністративних

послуг райдержадміністрації Л.Ярош

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

розпорядження голови Демидівської районної державної адміністрації

«Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг

Демидівської районної державної адміністрації»

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

Для отримання адміністративних послуг суб’єкти господарювання та населення вимушені багаторазово звертатись до різних адміністративних органів, іноді навіть у рамках отримання однієї послуги, вистоювати черги в очікуванні прийому відповідними працівниками адміністративних органів та очікувати результат надання адміністративних послуг невизначений період часу. Іноді має місце затягування розгляду заяв, клопотань, звернень, що негативно впливає на розвиток підприємництва та сприяє формуванню в суспільстві негативного іміджу влади.

Необхідність прийняття розпорядження голови Демидівської районної державної адміністрації «Про перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації» дасть змогу розв’язати проблеми та недоліки об’єктивного та суб’єктивного характеру, що створюють значні труднощі для одержувачів адміністративнихпослуг в Демидівському районі :

- відсутність достатньої інформації щодо порядку надання адміністративних послуг;

- представники органів, які надають адміністративні послуги, розміщені в різних приміщеннях;

- необхідність звернення до декількох представників органів, які надають адміністративні послуги, для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги.

- одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості представників органів, які надають адміністративні послуги, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;

- наявність різноманітних баз даних виконавчих органів влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;

- відсутність єдиної системи взаємодії представників органів, які надають адміністративні послуги щодо надання адміністративних послуг;

- відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг.

1.      Цілі регулювання

Основною метою проекту є створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.

Головним завданням прийняття цього акту є: побудова ефективної системи надання адміністративних послуг представниками органів, які надають адміністративні послуги в Демидівському районі, шляхом створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг.

Прийняття цього акту чітко визначить порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру надання адміністративних послуг державного адміністратора, органів виконавчої влади, установ, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання встановленого переліку адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг:

- забезпечить можливість отримання суб’єктами господарювання та населенням адміністративних послуг у одному приміщенні у чітко встановлені строки, в комфортних умовах з мінімальними витратами часу на очікування прийому державним адміністратором.

- забезпечить вільний доступ суб’єктам господарювання та населенню до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв, клопотань, звернень у відповідних адміністративних органах;

- надасть можливість отримати фахові консультації від експертів – консультантів адміністративних органів – суб’єктів надання адміністративних послуг у приміщенні Центру надання адміністративних послуг у визначений графіком їх роботи час;

- виключення випадків виникнення корупційних діянь за рахунок зменшення або відсутності безпосереднього спілкування суб’єктів звернень з представниками адміністративних органів;

- запровадить сучасні форми надання адміністративних послуг та підвищить якість їх надання;

- удосконалить взаємодію виконавчих органів, місцевих дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом «організаційної єдності».

2.      Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

Розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

У разі залишення ситуації без змін, досягнення визначених цілей не можливе, оскільки на районному рівні відсутній чіткий порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру надання адміністративних послуг – державного адміністратора, органів виконавчої влади, установ, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання переліку адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг.

Від такої альтернативи необхідно відмовитись.

3.      Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Проектом цього регуляторного акту передбачено затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації якими передбачено створення зручних умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

- завдання та обов’язки адміністратора та суб’єктів надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг.

Реалізація такого регуляторного акту забезпечить дотримання єдиного прозорого механізму щодо порядку взаємодії в одному приміщені: адміністративних органів та їх посадових і службових осіб, адміністратора, державного адміністратора, при організації надання адміністративних послуг через державного адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Таким чином, дія цього регуляторного акту дасть змогу відпрацювати чіткий механізм взаємодії державного адміністратора, органів виконавчої влади, установ, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації.

4.      Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту.

На дію цього регуляторного акта можуть вплинути економічна криза - нестабільне матеріальне становище суб’єктів господарювання може призвести до відмови від провадження господарської діяльності.

Також негативним фактором можуть бути темпи інфляції, при яких вартість (у разі платності) адміністративних послуг можуть значно підвищитись.

Позитивно на дію цього регуляторного акту може вплинути розвиток сучасних комп’ютерних технологій, який дасть змогу підвищити ефективність та прозорість діяльності Центру надання адміністративних послуг, створити зручні та сприятливі умови для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечить підвищення якості надання адміністративних послуг.

Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.Впровадження вимог цього регуляторного акту не потребує додаткових витрат з бюджету. Перевагою впровадження регуляторного акту є спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

Нагляд та контроль за додержанням вимог акта.Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акту буде здійснюватись райдержадміністрацією шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження.

Звіти по відстеженням даного регуляторного акту будуть надаватись до спеціально уповноваженого органу та публікуватись в засобах масової інформації.

 

6.Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат

 

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів держави

- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

- дотримання принципу організаційної єдності;

- раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;

- мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах;

- вивільнення (збільшення) часу в адміністративних органах для виконання посадових обов’язків стосовно якісного надання адміністративних послуг завдяки мінімізації або повній відсутності прямого спілкування з суб’єктами звернень;

- мінімізація корупційної складової;

- оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

- налагодження прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації, адміністративних органів та суб'єктів звернень;

- формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

На утримання Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

- доступність та зручність;

- належні умови для очікування та заповнення необхідних документів (бланків, заяв тощо), у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями (особливими потребами);

- чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

- отримання адміністративних послуг у одному приміщенні за принципом організаційної єдності;

- мінімізація часу на очікування в черзі;

- мінімізація кількості відвідувань Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації для отримання результату надання адміністративної послуги;

- можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;

- контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги.

- отримання у приміщенні Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

- вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

- визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;

- наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

- доступ суб'єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень

У суб’єктів господарювання додаткові витрати не очікуються

Сфера інтересів громадян

- доступність та зручність (місце розташування, режим роботи Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації);

- належні умови для очікування та заповнення необхідних документів (бланків, заяв тощо), у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями (особливими потребами);

- чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

- отримання адміністративних послуг у одному приміщенні;

- мінімізація часу на очікування в черзі;

- мінімізація кількості відвідувань Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації для отримання результату надання адміністративної послуги;

- можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;

- контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги.

- отримання у приміщенні Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

- вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

- визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;

- наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

- доступ суб'єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень

Додаткові витрати не очікуються.

 

7.Запропонований строк дії регуляторного акта

Даний проект регуляторного акту – розпорядження голови Демидівської районної державної адміністрації «Про Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації» є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого терміну.

Він запроваджується без встановлення обмежень по часу, проте існує ймовірність, що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є реальними.

Тому, дія даного акту є необмежена до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акту або на його цілі.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватися та вивчатися:

- кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги у Центрі надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації;

- розмір надходжень до місцевих бюджетів, пов’язаних з дією акта;

- кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких буде поширюватися дія акта (кількість звернень одержувачів адміністративних послуг);

- розмір коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

- кількість наданих адміністративних послуг;

- середній термін розгляду звернення;

- кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративні послуг.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта

Зогляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження результативності цього регуляторного акту буде здійснюватись статистичним методом шляхом збору та обробки інформації роботи Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації.

Базове відстеження буде здійснюватися до набрання чинності цього регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.

Періодичне відстеження результативності проводиться кожні три роки після проведення повторного відстеження результативності.

 

 

 

Голова адміністрації С.Радченко

 

Розробник

Завідувач сектору з організаційного

забезпечення діяльності

Центру надання адміністративних

послуг райдержадміністрації Л.Ярош

Звіт про базове відстеження

результативності проекту розпорядження голови райдержадміністрації

Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центру надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації”

 

1.      Вид та назва регуляторного акта

 

Розпорядження головирайдержадміністрації

Про перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації”

 

2.      Назва виконавця заходів з відстеження результативності.

 

Cектор економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі райдержадміністрації.

 

3.      Цілі прийняття акта

 

Проект регуляторного акта розроблено на підставі законів України„Про місцеві державні адміністрації”, „Про адміністративні послуги”, розпорядження Кабінету Міністрів України від16.05.2014 № 523-р„Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”.

Основними цілями прийняття проекту регуляторного акта є:

врегулювання відносин, що виникають між райдержадміністрацією
та населенням району, які отримують адміністративні послуги;

запровадження прозорості та впорядкованості з надання адміністративних послуг;

встановлення чітких вимог та контролю за наданням адміністративних послуг.

 

4.      Строк виконання заходів з відстеження

 

Базове відстеження результативності проекту регуляторного акту«Про перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації” проводилось з моменту опублікування його у засобах масової інформації, до дня набрання чинності регуляторного акту.

 

5.      Тип відстеження

 

Відповідно до Закону України«Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» стосовно проекту регуляторного акту«Про перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації” за даний проміжок часу було проведено базове відстеження результативності проекту регуляторного акту.

6.      Метод одержання результатів відстеження

Узагальнення та аналіз законодавчої нормативно – правової бази та громадської думки у сфері надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

7.      Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Результати опиування суб’єктів звернень, суб’єктів господарювання та його результативність визначається такими показниками:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та (або) фізичних осіб щодо основних положень акта – високий.

Проект розпорядження розміщено на офіційному сайті районної державної адміністрації, та опубліковано в районній газеті «Вісник Демидівщини».

8.      Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей

Результатом впровадження розпорядження голови райдержадміністрації «Про перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Демидівської районної державної адміністрації” є забезпечення дотримання єдиного прозорого механізму щодо порядку взаємодії в одному приміщені адміністратора, представників суб'єктів надання адміністративних послуг (органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, інших державних органів), а також підприємств, установ та організацій, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у центрі, при організації надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Вищезазначений регуляторний акт довгостроковий. Відстеження результативності регуляторного здійснюватиметься шляхом аналізу даних моніторингу діяльності центру надання адміністративних послуг та вивчення громадської думки.

Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено через рік з дня набрання чинності.

9.      Оцінка результатів регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Показники результативності регуляторного акта будуть здійснюватись відповідно до Закону України “Про засади державної регуляторної політики
у сфері господарської діяльності” проведенням, повторного та періодичного відстеження.

Повторне відстеження планується провести через рік після набуття чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження планується проводити один раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження результативності.

 

Голова адміністрації С.Радченко

 

Розробник

Завідувач сектору з організаційного

забезпечення діяльності

Центру надання адміністративних

послуг райдержадміністрації Л.Ярош




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



 

 

 

 

 

 

 

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

 

 

 

 

 

 

 http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 
 

Що треба знати про новий коронавірус?

Національна служба здоров'я України

 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.