На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 березня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови райдержадміністрації від 28 січня 2015 року №15


 

У К Р А Ї Н А

ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 28 січня  2015 року                                                                             №15

 

Про стан виконавської дисципліни

та організації виконання завдань,

визначених документами органів

виконавчої влади вищого рівня

та голови райдержадміністрації

у ІУ  кварталі 2014 року

 

 

 

 Протягом ІУ кварталу 2014 року в райдержадміністрації  проводилася певна робота та вживались заходи з метою  забезпечення  належного рівня виконавської дисципліни, своєчасного і якісного  виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями  голови райдержадміністрації.

 

1.Довідку про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня у ІУ   кварталі 2014 року  взяти до відома та виконання.

 

2.Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам сільських та селищної  рад:

 

2.1.Вжити  заходів щодо покращення ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації щодо  якості підготовки інформацій про хід виконання документів;

 

2.2. Забезпечити дотримання термінів подання інформацій про хід виконання розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, визначених планами контролю виконання документів;

 

 

2

 

2.3. Щокварталу розглядати стан виконавської дисципліни на нарадах, засіданнях виконкомів сільських та  селищної рад.

 

          3. Загальному відділу  апарату райдержадміністрації  продовжувати  щоденний моніторинг  виконання завдань, визначених  документами органів виконавчої влади  вищого рівня та голів обласної та районної державних адміністрацій.

                   

4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації 03 листопада 2014 року №217 «Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня  та голови райдержадміністрації у ІУ кварталі  2014 року».

 

5.Про хід виконання  розпорядження інформувати загальний відділ апарату райдержадміністрації до 20  квітня 2015 року.

 

6.Контроль за виконанням   розпорядження  покласти  на першого заступника  голови   райдержадміністрації  та керівника  апарату райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

Голова адміністрації                                                                       С.Радченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Довідка

про стан виконавської дисципліни  та організації виконання завдань,

визначених документами органів  виконавчої влади вищого рівня на  засідання    та голови райдержадміністрації  у ІУ  кварталі 2014 року

 

       Протягом ІУ кварталу 2014 року в органах виконавчої влади району в цілому забезпечувався відповідний рівень виконавської дисципліни.

Керівництвом райдержадміністрації згідно з розподілом функціональних повноважень проводилася робота та вживалися заходи щодо забезпечення належного рівня виконавської дисципліни, своєчасного і якісного виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голів, дорученнями заступників голів обласної та районної державних адміністрацій.

      Продовжувався щоденний випереджувальний моніторинг, контроль і аналіз виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови районної державної адміністрації, дорученнями заступників голови райдержадміністрації. Питання про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голови та заступників голови райдержадміністрації розглядалося на засіданні колегії райдержадміністрації, за наслідками якої головою районної державної адміністрації видано відповідне розпорядження від  03.11.2014 №217 «Про стан виконавської дисципліни   та організації виконання завдань, визначених документами органів  виконавчої влади вищого рівня та голови райдержадміністрації  у ІІІ  кварталі 2014 року».

      За звітний період до районної державної адміністрації надійшло від органів влади вищого рівня 330 документи, з них 59 розпоряджень та 7 доручень голови облдержадміністрації, 23 доручень заступників голови облдержадміністрації. Із загальної кількості документів 214 містили контрольні терміни інформування, з них 13 розпоряджень та 4 доручення голови облдержадміністрації, 19 доручень заступників голови облдержадміністрації.

              Впродовж    жовтня – грудня  2014 року   на контролі у загальному відділі  апарату райдержадміністрації перебувало 189 розпоряджень та 22 доручення  голови облдержадміністрації, 43 доручення заступників голови облдержадміністрації. Забезпечено контроль за поданням виконавцями у визначені терміни   254   інформації про хід виконання документів.

                  За  ІУ квартал  2014 року прийнято 72 розпорядження голови райдержадміністрації, з них  з контрольними термінами інформування -6 ,  та 4  доручення голови райдержадміністрації.

         Після проведеного аналізу, в зв’язку з виконанням, знято з контролю 14  розпоряджень та  4 доручення голови  райдержадміністрації.

 

         

4

Протягом звітного періоду продовжувалася робота, спрямована на забезпечення виконання завдань, встановлених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови районної державної адміністрації, дорученнями заступників голови райдержадміністрації.

          Здійснювався щоденний випереджувальний моніторинг, контроль і аналіз виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації, дорученнями заступників голови райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконкомами сільських, селищної, міської рад. Щомісячно подавалися керівництву райдержадміністрації інформації про стан виконання контрольних документів.

       У порядку контролю на колегії райдержадміністрації заслухано 5 актуальних питань діяльності району. За наслідками розгляду прийнято  2  розпорядження та 3 доручення голови райдержадміністрації.

        З метою удосконалення контрольної діяльності щодо аналізу стану фактичного виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня та райдержадміністрації при першому заступнику  голови районної державної адміністрації проведено 3 «Дні контролю», на яких заслухано звіти:

 

          - начальника    відділу освіти, молоді та спорту  про хід виконання   розпорядження голови райдержадміністрації від 09 січня 2009 року №7 «Про програму підтримки  молоді в районі на 2009- 2015 роки»;

 

        - начальника управління   соціального захисту населення  райдержадміністрації про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації    від   21 червня 2013 року № 124 „ Про програму зайнятості населення Демидівського  району на період до 2017 року ”;

 

         - в.о. начальника відділу містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства  про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації   від  16.10.2009 № 224 «Про районну програму індивідуального житлового будівництва на  селі «Власний дім»  на 2010 – 2015 роки»».              

            Проведено вивчення стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голови   райдержадміністрації  у секторі економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі, Ільпибоцькій  та Глибокодолинській  сільських  радах, відділі агропромислового розвитку. Довідки за результатами   перевірок надіслано для реагування та інформування районної державної адміністрації про хід  усунення виявлених недоліків.

Забезпечено контроль за надходженням інформацій від виконкомів сільських та селищної рад, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади

5

про хід виконання розпоряджень та  доручень голови райдержадміністрації. Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни виконкомів сільських та селищної рад, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади, в питанні інформування на документи органів виконавчої влади вищого рівня. Постійно ведуться реєстри надходження інформацій про хід виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації від усіх виконавців.

                 За ІУ квартал  2014 року   виконкоми сільських та селищної рад надіслали в райдержадміністрацію 434  інформації, у яких висвітлили хід виконання 37 розпоряджень голови райдержадміністрації та  інформації про хід виконання 2  доручень голови райдержадміністрації.

     Протягом ІУ кварталу 2014 року в адміністрацію від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади надійшло 331  інформація  про хід виконання 37 розпоряджень голови райдержадміністрації.

           Аналіз інформацій про хід реалізації завдань, передбачених документами, свідчить, що продовжується практика надходження від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчих комітетів сільських, селищної, міської рад інформацій про стан виконання розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, доручень заступників голів обласної та районної державних адміністрацій, які не завжди містять відомості про фактично проведену роботу, а лише формально характеризують заплановане з реалізації завдань або у графі про стан виконання вказується лише зміст завдання.  Мають місце випадки недотримання вимог Інструкції з діловодства при оформленні інформацій, подання їх у табличній формі конкретно по кожному пункту. Якість частини матеріалів, які подаються структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчими комітетами сільських, селищної, міської рад є незадовільною. Вищевикладене призводить до необхідності повернення інформацій на доопрацювання та відповідно затягування термінів подання узагальнюючих інформацій про стан виконання документів голові районної або обласної державних

               Найбільший обсяг інформування в ІУ кварталі 2014 року  про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації зареєстровано у відділі освіти, молоді та спорту  (Стасюк В.О.) – 54; в управлінні соціального захисту 6 населення (Юрчук В.П.)-37., секторі охорони здоров»я (Тенюх В.В.) - 28;   службі  у справах дітей – ( Федчук В.Л.)-24; у   секторі

економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі ( Романюк З.В.)-19. З цим завданням вони справились у встановлені терміни.

          В порівнянні з відповідним періодом минулого року краще спрацювали з  питання  виконавської дисципліни виконкоми сільських та селищної рад.

                 Зокрема, слід відмітити Книгянинську, Рудківську  сільські ради. Послабили  контроль за виконанням документів органів виконавчої   влади вищого

6

рівня   Демидівська селищна рада ( не подано 3   інформації),  Малівська сільська рада ( не подано 3 інформації),Вербенська сільська рада( не подано  3 інформації ). Низький рівень виконавської дисципліни за виконання документів у ВПУ-25, відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства та                      Демидівському селищному відділенні Млинівського  РВ УМВС в Рівненській області. За ІУ  квартал 2014 року  відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства із 22 інформацій  про виконання розпоряджень голови райдержадміністрації      подано  лише 1  інформація.

         Одночасно  проводилась аналітична робота, спрямовано на забезпечення  організації контролю, стану  виконавської дисципліни, своєчасного та якісного виконання документів.

         В  листопаді місяці  2014  року  в районі  проведено  оцінку ефективності здійснення структурними  підрозділами райдержадміністрації   контролю за виконанням завдань, визначених Законами України,  постановами Верховної Ради, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств  інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями  голів обласної та районної державних адміністрацій. За результатами  проведення оцінки  діяльність структурних підрозділів  райдержадміністрації визначено:

         Ефективна – 11,

         Неефективна - 1. 

              Щоквартально управління та відділи райдержадміністрації, сільські та селищна ради звітувались про реагування та виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня.

       Основними причинами є незабезпечення належного реагування на попереджувальні нагадування сектору контролю апарату райдержадміністрації, недостатня вимогливість з боку керівників та низька виконавська дисципліна окремих виконавців. Так, за ІУ квартал 2014 року відділом містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства не подано інформації   про реагування на документи органів виконавчої влади вищого рівня.

         Робота щодо підвищення рівня виконавської дисципліни, ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня та розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації, дорученнями заступників голови райдержадміністрації продовжується. 

     Враховуючи  вищевикладене, зміст довідки довести до  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських та селищного голів  для вжиття  заходів щодо поліпшення  стану виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                             Н.Савич




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



 

 

 

 

 

 

 

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

 

 

 

 

 

 

 http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 
 

Що треба знати про новий коронавірус?

Національна служба здоров'я України

 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.