На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 квітня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 18 січня 2018 року №05


У К Р А Ї Н А

 ДЕМИДІВСЬКА  РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 голови районної державної адміністрації

 

 

18 січня    2018   року                                                                               №05

 

 

Про затвердження Положення про відділ

ведення Державного реєстру виборців

апарату райдержадміністрації

 

     Відповідно до пункту 19 статті 25 Закону України „Про місцеві державні    адміністрації“, пункту 5 статті 14 Закону України „Про Державний реєстр виборців“, на виконання Постанови Центральної  виборчої комісії України “Про внесення змін до деяких постанов Центральної виборчої комісії” від 21.07.2017 року №140:

 

         1. Затвердити нову редакцію Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, що додається.

 

         2. Внести зміни до посадових інструкцій прцівників відділу відповідно до  нової редакції Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації.

 

         3. Розпорядження голови райдержадміністрації від 19 квітня 2016 року №50 „Про затвердження Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації“ визнати таким, що втратило чинність.

 

         3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

     Голова адміністрації                                                     Б.Левшенюк

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Демидівської районної державної адміністрації

       18.01.2018  №05                                                       

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ ведення Державного реєстру виборців

апарату Демидівської райдержадміністрації

         1.Відділом  ведення  Державного  реєстру  виборців (далі - відділ ведення Реєстру) є структурний підрозділ апарату районної державної адміністрації,  який утворюється головою  райдержадміністрації,   йому   підзвітний   та підконтрольний і підпорядковується заступнику голови районної державної адміністрації з організаційно-кадрових питань.

         2. Відділ ведення Реєстру у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, актами голови обласної, районної державної адміністрації, а також положенням про відділ ведення Реєстру.

         3. Основними завданнями відділу ведення Реєстру є:

         - ведення Державного реєстру виборців (далі – Реєстр), до якого заносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі – виборці) і проживають або перебувають на території села, селища, які входять до складу  району;

         - складання та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів.

         4. Відділ ведення Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:

         1) забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних Реєстру (далі – персональні дані Реєстру); знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України "Про Державний реєстр виборців" (далі – Закон) та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;

3

         2) веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, встановленими розпорядником Реєстру;

         3) забезпечує відповідно до законодавства захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі "Державний реєстр виборців";

         4) визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму (зазначає закордонний округ) та номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець;

         5) в установленому законом порядку розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю;

         6) проводить у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру;

         7) надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру;

         8) надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру;

         9) надає на письмовий запит виборця, поданий у встановленому Законом порядку, відповідну інформацію з Реєстру;

         10) здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;

         11) забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях, дільницях референдуму відповідно до законодавства;

         12) здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси;

         13) виготовляє іменні запрошення виборцям на вибори чи референдуми у випадках, передбачених законодавством;

         14) отримує від дільничних виборчих комісій відомості про зміни, внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання в установленому Законом порядку;

         15) проводить перевірку звернень політичних партій, розглядає запити виборчих комісій в установленому Законом порядку;

         16) надає необхідну інформацію на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;

         17) надає в установленому законом порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;

         18) проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;

         19) формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями;

         20) здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі;

         21) вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів;

         22) передає до Центральної виборчої комісії зміст рішень та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках;

         23) здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру;

         24) здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

         5.Усі зміни бази даних Реєстру здійснюються виключно на підставі відповідного наказу керівника органу ведення уповноваженим працівником органу ведення, які в установленому порядку має доступ до бази даних Реєстру.

                5.1. Наказ може створюватися в паперовій або електронній формі.

            5.2. Персоніфікований облік дій щодо зміни бази даних Реєстру здійснюється шляхом фіксації даних про уповноваженого працівника органу ведення – виконавця наказу.

            5.3. Накази в паперовій формі оформлюються на бланках, примірні зразки яких затверджено постановою Центральної виборчої комісії від 18 листопада 2010 року № 527, та повинні містити обов’язкові для цього виду документа реквізити.

            5.4. Наказ в електронній формі оформлюється з дотриманням вимог, установлених до створення електронних документів. Завершується створення наказу накладанням на нього електронного цифрового підпису керівника органу ведення.

            5.5. Електронний цифровий підпис в органі ведення застосовується відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" та з дотриманням Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452".

            5.6. Для реєстрації наказів, створених у паперовій формі, ведеться журнал згідно з інструкцією з діловодства у відповідному органі, яким утворено орган ведення. Накази підлягають обліку в АІТС Реєстру. Для наказів, створених в електронній формі, застосовується їх автоматизована наскрізна електронна реєстрація".

            5.7. Проекти електронних документів органу ведення формуються програмними засобами АІТС Реєстру.      

            5.8. Електронні документи тимчасового строку зберігання з часу їх створення і до знищення зберігаються в АІТС Реєстру.

            5.9. Знищення електронних документів після закінчення строків їх зберігання здійснюється в установленому порядку працівником органу ведення, до обов’язків якого віднесено таку функцію"

         6. Покладення на відділ ведення Реєстру завдань, що виходять за межі його компетенції, не допускається.

         7. Відділ ведення Реєстру має право одержувати в установленому порядку від виборців, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, виборчих комісій, комісій референдуму, закладів, установ та організацій, їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

         8. Відділ ведення Реєстру взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із структурними підрозділами відповідно Міністерства закордонних справ України, районної, районної у місті Києві, місті Севастополі державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закордонними дипломатичними установами України, виборчими комісіями, комісіями референдуму, а також закладами, установами та організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян і окремими громадянами.

         9. Відділ ведення Реєстру очолює керівник, який:

         - забезпечує виконання на відповідній території Закону, законів України про вибори та референдуми з питань, що стосуються діяльності відділу ведення Реєстру;

         - здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

         - розподіляє обов’язки між працівниками відділу;

- видає накази у випадках та в порядку, визначених Законом, організовує і контролює їх виконання;

         - забезпечує в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства;

         - вносить у встановленому порядку пропозиції щодо фінансового забезпечення роботи відділу ведення Реєстру;

         - підписує визначені Законом документи, що скріплюються печаткою відділу;

         - вносить у встановленому законодавством порядку пропозиції стосовно притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону;

         - забезпечує в установленому законом порядку представництво інтересів відділу ведення Реєстру в судах;

         - виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про відділ.

         10. Керівник та інші працівники відділу ведення Реєстру призначаються на посади та звільняються з посад відповідно головою районної державної адміністрації,  в установленому законодавством порядку.

         11. Чисельність працівників відділу ведення Реєстру визначається відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 943 "Деякі питання утворення органів (відділів) ведення та регіональних органів (відділів) адміністрування Державного реєстру виборців".

         12. Відділ ведення Реєстру має власну печатку та бланк.

Керівник апарату

райдержадміністрації                                             Н. Савич




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



 

 

 

 

 

 

 

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

 

 

 

 

 

 

 http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 
 

Що треба знати про новий коронавірус?

Національна служба здоров'я України

 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.