На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 квітня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 02 березня 2018 року №102


 УКРАЇНА

ДЕМИДІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної  державної адміністрації

 

02 березня    2018      року                                                 №102

 

Про регламент роботи

районної державної адміністрації

 

 

         На підставі ст.45 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”,

постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.1999 № 2263 „Про  затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації” із внесеними змінами та доповненнями:

 

         1. Затвердити регламент роботи районної державної адміністрації згідно з  додатком.

         2. Першому заступнику, заступнику голови райдержадміністрації, керівнику апарату  райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату забезпечити виконання положень Регламенту.

         3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 23 листопада 2007 року № 261 „Про регламент роботи районної державної адміністрації”.

         4. Контроль  за виконання розпорядження покласти на першого заступника та заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

 

 

            

Голова адміністрації                                                                     Б. Левшенюк

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Розпорядження голови

                                                                                          Демидівської районної 

                                                                                          державної адміністрації

                                                                                          02.03.2018  № 102

 

 

                                                            Р Е Г Л А М Е Н Т

                                   Демидівської районної державної адміністрації

 

1.Загальні положення

            1.1. Цей Регламент відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації” регулює організаційні та процедурні питання діяльності районної державної адміністрації.

1.2. Розгляд в районній державній адміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих районною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови (далі – заступники голови), керівником апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень, апаратом райдержадміністрації, управліннями, відділами, іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою районної державної адміністрації.

1.3. Робота районної державної адміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.

Районна державна адміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає в установленому порядку громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

Висвітлення діяльності районної державної адміністрації здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

1.4. Розподіл повноважень між першим заступником та заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, іншими посадовими особами районної державної адміністрації здійснюється головою райдержадміністрації  і затверджується відповідним розпорядженням.

При цьому повинні бути визначені:

1)  повноваження і функції посадової особи;

2)  управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації, діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

3)  підприємства, установи, організації, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;

4)  порядок заміщення голови районної державної адміністрації, його першого заступника та заступників у разі їх відсутності.

1.5. Положення про структурні підрозділи районної державної адміністрації розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступниками голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, а також з головним спеціалістом юрисконсультом апарату районної державної адміністрації і затверджуються розпорядженням голови районної держадміністрації.

 

2. Планування роботи районної державної адміністрації

 

2.1. Планування роботи районної державної адміністрації є одним із засобів організаційного забезпечення її діяльності.

Планування роботи районної державної адміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

Планування діяльності районної державної адміністрації здійснюється з урахуванням основних напрямів державної політики, доручень і рекомендацій органів виконавчої влади вищого рівня, пропозицій керівництва райдержадміністрації та її структурних підрозділів.

2.2.Робота районної державної адміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними), а у разі потреби - оперативними (місячними) планами, які затверджуються розпорядженням її голови.

 2.3.Формування планів роботи районної державної адміністрації здійснюється відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів райдержадміністрації, погодженими із заступниками голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, не пізніше ніж за тиждень до початку періоду, на який складається план.

Пропозиції до планів роботи подаються у відділ організаційно-кадрової роботи до 15 числа місяця, який передує кварталу або місяцю, на який затверджується план.

Планування діяльності районної державної адміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

2.4. Плани роботи районної державної адміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Прем'єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а також делегованих районною радою повноважень, та забезпечення реалізації державної політики.

2.5. До планів роботи районної державної адміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку території або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови районної державної адміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів;

перелік актів законодавства, розпоряджень голови районної державної адміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується районною державною адміністрацією або за її участю.

2.6. Плани повинні містити питання:  

підбиття підсумків діяльності районної державної адміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови районної держадміністрації.

Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів районної держадміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

2.7. У планах роботи районної держадміністрації визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

2.8. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи районної держадміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи районної держадміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступника голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівника апарату районної державної адміністрації.

2.9. Робота структурних підрозділів та апарату районної держадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівником апарату районної держадміністрації.

Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату районної держадміністрації встановлює керівник апарату районної держадміністрації.

2.10. Формування планів роботи структурних підрозділів та апарату районної держадміністрації здійснюється з урахуванням положень пунктів 2.4. – 2.7. цього Регламенту.

2.11. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату районної держадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступника голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівника апарату районної держадміністрації.

2.12. Контроль за виконанням планів роботи районної держадміністрації, її структурних підрозділів та апарату здійснюється заступниками голови відповідно до розподілу функціональних повноважень,  керівником апарату районної держадміністрації.

2.13. Підготовка звітності районної  держадміністрації, передбаченої статтями 30 і 33 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", проводиться її апаратом на основі звітів структурних підрозділів районної держадміністрації, у тому числі структурних підрозділів її апарату, затверджених заступником голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівником апарату районної державної адміністрації.

Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються районною держадміністрацією та її структурними підрозділами.

Звіт про результати діяльності районної держадміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

 

3. Організація роботи апарату районної державної адміністрації

 

3.1. Апарат районної держадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

опрацьовує документи, що надходять до районної держадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови районної  держадміністрації;

здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за дорученням голови районної держадміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;

перевіряє за дорученням голови районної держадміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень місцевої держадміністрації), структурними підрозділами районної держадміністрації; вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень та доручень голови районної  держадміністрації;

за дорученням голови районної держадміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії районної держадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

здійснює правове забезпечення діяльності районної держадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами районної держадміністрації;

готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою районної держадміністрації;

проводить разом із структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній території, розробляє та вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності районної держадміністрації; забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку районної держадміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях районної держадміністрації та дотримання правил охорони праці;

здійснює організаційне забезпечення засідань колегій, нарад, що проводяться головою районної держадміністрації та його заступниками;

провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в районній держадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;

організовує особистий прийом громадян та розгляд звернень, що надійшли до районної держадміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;

провадить відповідно до затвердженого головою районної державної адміністрації плану роботу, пов'язану з організацією добору, розстановки, підвищення кваліфікації та заохоченням працівників районної державної адміністрації, створенням кваліфікованого резерву і веденням обліку кадрів, уживає заходів для поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників районної державної адміністрації;

забезпечує ведення діловодства в апараті районної державної адміністрації;

забезпечує висвітлення діяльності місцевої держадміністрації;

виконує інші функції відповідно до законодавства та положення про апарат. 

3.2. Апарат районної держадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а також з виконавчими органами рад.

3.3. Організація роботи апарату районної держадміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту та положення про її апарат, що затверджується головою районної державної адміністрації.

 

4. Кадрова робота

 

4.1. Кадрова робота в районній держадміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками.

4.2. Організація кадрової роботи в районній держадміністрації здійснюється за затвердженим головою районної держадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.

4.3. Організацію кадрової роботи в апараті районної держадміністрації здійснює головний спеціаліст  відділу організаційно-кадрової роботи на якого покладено обов’язки служби управління персоналом, у структурних підрозділах районної держадміністрації  виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.

Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.

4.4. Прийняття на державну службу до районної держадміністрації здійснюється в установленому законодавством порядку.

Керівник апарату районної держадміністрації, керівники структурних підрозділів районної держадміністрації організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.

Прийняття працівників на роботу до районної держадміністрації на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю України.

4.5. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.

4.6. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців в районній держадміністрації проводяться в установленому законодавством порядку атестація та щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків.

4.7. Районна держадміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів районної держадміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

Тривалість підготовки проектів клопотань щодо нагородження не може перевищувати 10 днів з часу надходження матеріалів у відділ, на який покладено ці функції. У разі, коли документи, що надійшли, підготовлені неякісно, працівники відділу повертають їх на доопрацювання.

Проекти подань погоджуються і візуються заступниками голови райдержадміністрації згідно з розподілом функціональних повноважень.

4.8. На кожного прийнятого на роботу до районної держадміністрації працівника оформляється особова справа.

4.9. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову, керівника апарату районної держадміністрації та керівників її структурних підрозділів.

 

5. Організація роботи з документами в районній державній адміністрації

 

5.1. Організація роботи з документами в райдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства, що розробляється відповідно до типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою  Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242.

5.2. Основні функції з діловодства в районній державній адміністрації виконує загальний відділ, який здійснює безпосередньо діловодне обслуговування, організаційно-методичну роботу, пов'язану з документами, і відповідає за організацію і правильне ведення діловодства.

Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.

5.3. Уся кореспонденція, що надходить до районної державної адміністрації, проходить попередній розгляд працівником загального відділу в день одержання документів, визначаються документи для передачі голові адміністрації, першому заступнику, заступнику голови, а також безпосередньо у відділи і управління.

5.4.  Голові райдержадміністрації передаються Закони України, постанови Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти органів виконавчої влади, рішення органів місцевого самоврядування, а також найважливіші документи, що містять інформацію з принципових питань діяльності райдержадміністрації і потребують вирішення керівництвом, розглядаються першочергово, інші документи органів вищого рівня – в день їх надходження або до 10 години ранку наступного дня.

Інші документи розглядаються головою адміністрації, першим заступником та заступником  голови у термін не більше двох днів.

5.5. Документи з резолюціями голови адміністрації, першого заступника та заступника голови адміністрації у триденний термін із моменту їх надходження в районну державну адміністрацію загальним відділом апарату райдержадміністрації доводяться до виконавців і виконуються у терміни, зазначені в документі або резолюції. Документи органів вищого рівня без установлених термінів виконуються протягом 10 днів з дня їх надходження або в місячний термін, якщо це не потребує великого обсягу роботи.

5.6. Для забезпечення виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань і функцій та з метою спрямування, координації і контролю діяльності керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату, голова адміністрації, перший заступник, заступник голови адміністрації, керівник апарату адміністрації можуть давати керівникам місцевих органів виконавчої влади доручення у межах своїх функціональних повноважень.

5.7. Доручення голови, першого заступника, заступника голови, керівника апарату адміністрації оформляється як офіційний документ організаційно-розпорядчого характеру на бланку районної державної адміністрації.

Проект доручення може готуватися на виконання іншого документа або за необхідності. Доручення за обсягом не повинно перевищувати одного аркуша, завдання викладаються стисло, зрозуміло та конкретно, без повторень і вживання слів і зворотів, які не мають змістовного навантаження.

У проекті доручення зазначається:

найменування органу виконавчої влади або прізвище та ініціали посадової особи, які є виконавцями;

зміст завдання;

термін виконання;

посада, прізвище та ініціали керівника, який здійснює контроль за виконанням доручення.

Завдання щодо інформування райдержадміністрації про результати вирішення питань, визначених у дорученні, передбачаються у випадку важливості питання або у разі подальшого використання інформації для прийняття остаточного рішення.

Реєстрація доручень здійснюється загальним відділом апарату райдержадміністрації відповідно до вимог Інструкції з діловодства в апараті райдержадміністрації.

5.8. Проект доручення голови райдержадміністрації, у разі невідповідності чинному законодавству, у дводенний термін повертається головним спеціалістом юрисконсультом апарату райдержадміністрації головному розробникові разом із матеріалами до доручення, супровідним листом, складеним згідно з додатком 5 до Регламенту, та висновком головного спеціаліста юрисконсульта апарату райдержадміністрації, складеним згідно з додатком 6 до Регламенту, за підписом заступника голови райдержадміністрації або керівника апарату райдержадміністрації.

5.9. Якщо в резолюції чи дорученні керівництва райдержадміністрації зазначено декілька виконавців, то загальний відділ надсилає документ посадовій особі, вказаній у резолюції першою. Ця посадова особа ознайомлює з дорученням усіх виконавців, узгоджує порядок його виконання, одержує від виконавців пропозиції та інформації, узагальнює їх і через загальний відділ інформує керівництво райдержадміністрації про виконання доручення.

При необхідності доведення змісту документа з резолюцією керівництва райдержадміністрації до всіх виконавців, зазначених у резолюції, працівники загального відділу розмножують необхідну кількість документів із резолюцією і передають їх виконавцям.

5.10. Відповідальність за своєчасне і правильне виконання документів несуть особи, зазначені в резолюціях голови адміністрації, першого заступника та заступника голови адміністрації, а також безпосередні виконавці. У тих випадках, коли вказано декілька виконавців, відповідальною за виконання є особа, яка зазначена в резолюції першою. Контроль за термінами інформування райдержадміністрації виконавцями згідно з резолюціями заступників голови райдержадміністрації здійснюють відповідальні працівники загального відділу апарату райдержадміністрації, на яких покладено обов’язки організаційно-технічного контролю.

Інформації органам вищого рівня на виконання їх документів передаються в загальний відділ для відправлення за три дні до терміну, визначеного документом або резолюцією керівництва райдержадміністрації. Якщо в документі передбачено інформування щомісяця чи щокварталу, то інформації подаються до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом.

5.11. У випадку, якщо документ не може бути виконаний у встановлений термін, то не пізніше як за 2 - 3 дні до його закінчення виконавець мотивує затримку і просить продовжити термін виконання.

5.12. Усі виконані документи повертаються в загальний відділ апарату райдержадміністрації.

5.13. Відправлення розпоряджень голови райдержадміністрації та іншої вихідної кореспонденції здійснюється лише через загальний відділ. Кореспонденція здається в загальний відділ з 9.00 до 16.00.

Листи, доручення керівництва райдержадміністрації підписуються, як правило, головою та заступниками голови райдержадміністрації і надсилаються загальним відділом апарату райдержадміністрації.

На всіх документах (листах, інформаціях, доповідних записках тощо), які надсилаються райдержадміністрацією, повинні проставлятися прізвище, ініціали та номер телефону виконавця.

5.14. Загальний відділ апарату райдержадміністрації систематично аналізує роботу з документами і не пізніше 10 числа кожного місяця інформує про це керівника апарату районної державної адміністрації.

5.15. Виконання документів, що надходять головному спеціалісту взаємодії   з правоохоронними органами, оборонної   та режимно-секретної роботи з грифом таємності, контролюється ним особисто під безпосереднім керівництвом голови районної державної адміністрації, а в разі його відсутності – першого заступника голови райдержадміністрації з дотриманням режиму секретності.

5.16. Усі документи, що підлягають друкуванню в загальному відділі, приймаються і оформляються з урахуванням вимог Інструкції з діловодства в апараті районної державної адміністрації.

5.17. Документи повинні бути розбірливо написані, ретельно відредаговані, аркуші пронумеровані і завізовані виконавцем з визначенням кількості примірників для друкування.

Матеріали, здані в загальний відділ після 17.00, реєструються датою наступного дня.

5.18. Необхідність виготовлення копій і розмноження документів визначають керівники структурних підрозділів апарату, окремих документів -  начальник загального відділу апарату райдержадміністрації.

5.19. Службові документи, які підлягають розмноженню, готуються відповідно до вимог Інструкції з діловодства.

Оригінал повинен бути віддрукований на білому папері, чітким шрифтом. Виконавець зобов’язаний провести уважну перевірку і коригування тексту, вилучити з нього відомості, які не підлягають опублікуванню.

 

6. Організація контролю за виконанням документів

 

6.1. Голова районної державної адміністрації в межах наданих повноважень здійснює контроль за виконанням органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами і організаціями, незалежно від їх підпорядкування і форми власності, іншими юридичними особами Конституції та законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України.

Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівник апарату районної держадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень районної державної адміністрації).

Відповідальність за виконання документів несуть також посадові особи, на яких покладено контроль за виконанням чи до компетенції яких входить вирішення завдань, що містяться в документах, особи, визначені в резолюції керівництва райдержадміністрації, та безпосередні виконавці.

6.2. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

6.3. Організація контролю в райдержадміністрації покладається на головного спеціаліста  загального відділу  апарату райдержадміністрації ( з питань контролю ).

6.4. Обов'язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Прем'єр-міністра України, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної держадміністрацій, розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

6.5. Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України та Прем'єр-міністра України, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної держадміністрацій здійснюється головним спеціалістом загального відділу ( з питань контролю ) апарату райдержадміністрації,  розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад – головним спеціалістом  юрисконсультом апарату райдержадміністрації, за розглядом  письмових  звернень громадян –  начальником загального  відділу апарату районної держадміністрації.

Виконання листів, доручень центральних органів виконавчої влади контролює загальний відділ  апарату райдержадміністрації.

6.6. З метою оперативного контролю за фактичним виконанням документів в районній державній адміністрації не рідше одного разу у квартал першим заступником і заступником голови адміністрації проводяться „дні контролю”, на яких заслуховується хід виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій. До участі у їх проведенні запрошуються особи, відповідальні за виконання цих документів.

6.7. Головний спеціаліст  загального відділу  апарату райдержадміністрації координує роботу з питань контролю за виконанням документів, слідкує за своєчасним надходженням від виконавців матеріалів щодо виконання документів, аналізує інформації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації і з пропозиціями подає їх на розгляд голові, а в разі його відсутності – заступнику, який виконує обов’язки голови райдержадміністрації. Головний спеціаліст загального відділу ( з питань контролю ) організовує також за дорученням голови райдержадміністрації перевірки фактичного виконання документів на місцях, інформує про необхідність вжиття оперативних заходів для покращання становища.

6.8. Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України та Прем'єр-міністра України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної держадміністрацій безпосереднім виконавцем – структурним підрозділом райдержадміністрації, територіальним органом центрального органу виконавчої влади розробляється у разі потреби план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки виконання завдань; структурні підрозділи районної держадміністрації, що відповідають за організацію виконання окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджує заступник голови відповідно до розподілу функціональних повноважень.

6.9. Контроль за виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій, розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:

аналізу і узагальнення у визначені строки письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;

систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;

проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

одержання довідок, інших інформаційних матеріалів від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування;

розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови районної держадміністрації або його заступників.

6.10. Акти і доручення органів влади вищого рівня виконуються у терміни, встановлені ними. Якщо термін не визначено, виконання здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акта чи доручення, або в терміни, визначені головним спеціалістом загального відділу (з питань контролю) апарату райдержадміністрації.

6.11. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних строків подаються голові районної держадміністрації або його заступникові відповідно до розподілу функціональних повноважень не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актом законодавства, дорученням Президента України, Прем'єр-міністра України, розпорядженнями голів обласної та районної держадміністрацій або планом контролю.

За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова районної держадміністрації або його заступник (відповідно до розподілу повноважень) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.

6.12. Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається відповідно облдержадміністрації, іншим центральним органам виконавчої влади, підписує голова районної держадміністрації.

6.13. Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою голови районної держадміністрації або його заступника відповідно до розподілу функціональних повноважень.

6.14. Про результати контролю головний спеціаліст загального відділу (з питань контролю) апарату райдержадміністрації систематично інформує голову райдержадміністрації та його заступників відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівника апарату адміністрації.

6.15. Порядок організації та здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій затверджується окремим розпорядженням голови районної державної адміністрації.

 

7. Організація розгляду звернень громадян та проведення  особистого

прийому громадян

 

7.1. Районна державна адміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян - пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг.

Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на головного спеціаліста юрисконсульта апарату районної держадміністрації.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

Прийом громадян організовується головним спеціалістом  юрисконсультом апарату райдержадміністрації разом із керівником апарату районної державної адміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації.

Правове забезпечення прийому громадян в районній державній адміністрації здійснюється головним спеціалістом юрисконсультом апарату районної державної адміністрації.

7.2. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою районної держадміністрації або його заступником відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівником апарату райдержадміністрації.

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації згідно із дорученнями керівництва райдержадміністрації надсилає в терміни, установлені законодавством, письмові звернення громадян керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції для розгляду і вжиття відповідних заходів.

Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень громадян несуть посадові особи, яким доручено їх розгляд.

 Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи районної держадміністрації, територіальні органи центральних органів виконавчої влади, виконавчі комітети селищної та сільських рад, підприємства, установи, організації, яким доручено розгляд звернень та до повноважень яких входить вирішення порушених у зверненні питань.

7.3.Особистий прийом громадян проводить голова районної держадміністрації, його заступники,  згідно з графіком, який затверджується головою районної держадміністрації та оприлюднюється через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації.

7.4. Графік особистого прийому громадян повинен містити інформацію про місце проведення, дні і години прийому.

7.5. Контроль за виконанням доручень, що були дані під час прийому, здійснюється заступниками голови районної державної адміністрації, разом із головним спеціалістом юрисконсультом апарату райдержадміністрації.

7.6. Прийом і реєстрацію листів, а також контроль за термінами проходження звернень в районній державній адміністрації здійснює начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

7.7.Виїзні прийоми громадян посадовими особами районної держадміністрації проводяться відповідно до графіка та порядку проведення виїзних прийомів громадян, затверджених головою районної держадміністрації.

7.8.Головний спеціаліст юрисконсульт  апарату районної держадміністрації щокварталу аналізує роботу з розгляду таких звернень, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань, щомісяця інформує про результати аналізу звернень, дотримання графіка особистих та виїзних прийомів громадян голову райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації.

 

8. Організація правового забезпечення діяльності місцевої держадміністрації

 

8.1. Правове забезпечення діяльності районної держадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює головний спеціаліст юрисконсульт апарату районної держадміністрації.

Головний спеціаліст юрисконсульт апарату райдержадміністрації з питань правового забезпечення діяльності районної держадміністрації підпорядковується її голові, а з питань організації роботи апарату районної держадміністрації - керівнику апарату районної держадміністрації.

8.2.  У своїй діяльності  головний спеціаліст юрисконсульт  керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, розпорядженнями голів обласної та районної держадміністрацій та Положенням про сектор.

8.3. Основні завдання:

правове забезпечення діяльності районної держадміністрації;

організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами районної держадміністрації;

підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.

8.4. Головний спеціаліст юрисконсульт відповідно до покладених на нього завдань:

забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень голови районної держадміністрації, рішень колегії, а також інших актів районної держадміністрації;

проводить правову експертизу проектів розпоряджень голови районної держадміністрації, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства;

визначає, які розпорядження голови районної держадміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації;

надає методичну допомогу працівникам апарату районної держадміністрації, керівникам структурних підрозділів районної держадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;

представляє інтереси районної держадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться в районній державній адміністрації;

виконує інші функції з правового забезпечення діяльності районної держадміністрації відповідно до цього Регламенту.

            9. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби і комісії районної державної адміністрації                                                                                                                       

9.1. Для сприяння здійсненню повноважень районної держадміністрації її голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії. Завдання, функції та персональний склад таких органів визначає голова районної державної  адміністрації.

Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

9.2. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності в районній державній адміністрації утворюється колегія у складі голови районної держадміністрації (голова колегії), його заступників, керівника апарату та керівників структурних підрозділів районної держадміністрації.

До складу колегії можуть входити за згодою керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади та посадові особи органів місцевого самоврядування.

До складу колегії районної держадміністрації можуть бути включені за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.

Кількісний та персональний склад колегії районної державної адміністрації визначається головою адміністрації (головою колегії).

9.3. Рішення про утворення колегії райдержадміністрації приймається головою районної державної адміністрації

9.4. Засідання колегії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

9.5. Засідання колегії проводяться відповідно до плану засідань колегії районної державної адміністрації на рік, у якому зазначаються питання, що їх необхідно розглянути, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії. Позачергові засідання колегії проводяться у міру потреби.

9.6. Підготовка питань на засідання забезпечується відповідно до розподілу повноважень або доручень заступниками голови райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів адміністрації, а також спеціально створюваними комісіями згідно з планом підготовки питань на засідання колегії.

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату надає консультативну та практичну допомогу з питань, що внесені на засідання колегії.

Організаційне забезпечення підготовки і проведення засідань колегії здійснюють відділ організаційно-кадрової роботи  райдержадміністрації.

Матеріально-технічне забезпечення засідань колегії здійснюється відділом фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації.

9.7. Про питання, розглянуті на засіданні колегії, повідомляється в засобах масової інформації.

9.8. Рішення колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

Рішення колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та працівником, який веде протокол.

9.9. Рішення колегії проводяться у життя, як правило, розпорядженнями голови райдержадміністрації. В окремих випадках можуть видаватися доручення голови райдержадміністрації.

Рішення колегії з організаційних, процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання розпорядження або доручення).

         9.10. У своїй роботі колегія районної державної адміністрації керується положенням про колегію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади і місцевої держадміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року № 1569, цим Регламентом та відповідним розпорядженням голови районної державної адміністрації про колегію районної державної адміністрації.

 

 

10. Порядок підготовки та проведення нарад, семінарів, інших заходів в районній державній адміністрації

10.1.  Голова, заступники голови, керівник апарату, керівники структурних підрозділів районної держадміністрації проводять наради, семінари, інші заходи з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції. Наради, семінари, інші заходи проводяться згідно з планом роботи, або за необхідності, тривалістю не більше трьох годин.

План проведення нарад, семінарів, інших заходів затверджує відповідна посадова особа.

Наради, семінари, інші заходи плануються і проводяться за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, керівників підприємств, установ, організацій.

10.2. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причини внесення питання на розгляд надсилаються учасникам наради, семінару, іншого заходу завчасно, а з додаткових (позапланових) питань - подаються у день проведення наради, семінару, іншого заходу.

10.3. Перелік запрошених осіб визначається за погодженням з головою адміністрації, першим заступником, заступниками голови адміністрації. Організація та виклик на наради, семінари, інші заходи, замовлення залу засідань, підготовка необхідних матеріалів здійснюється завчасно, але не пізніше як за один-два дні до їх проведення, і покладається на відповідні структурні підрозділи (залежно від тематики) чи інших працівників апарату, яким це доручено керівництвом.

10.4. Відповідальними працівниками апарату адміністрації завчасно готується план проведення нарад, семінарів, інших заходів, необхідні матеріали, ведеться і оформляється протокол, контролюється виконання рішень, доручень. Протокол оформляється у триденний термін і підписується головуючим.

Наради й інші заходи протоколюються організаторами нарад. Протоколювання  нарад  при голові адміністрації проводиться працівниками  відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації.

10.5. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не пізніше ніж у триденний строк. У протоколі зазначаються прізвища та ініціали посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що розглядалися, і прийняті за результатами розгляду рішення.

Протокол наради підписує головуючий.

10.6.За результатами розгляду питань на нараді може видаватися в установленому порядку  доручення, протокольне доручення голови, протокольне доручення першого заступника, доручення заступника голови  райдержадміністрації.

10.7. З метою забезпечення належного рівня підготовки і координації проведення в районі нарад, семінарів, конференцій та інших заходів, участі в них керівництва райдержадміністрації питання щодо їх проведення погоджується керівниками управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади з головою та заступниками голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

 

11. Порядок внесення та розгляду проектів розпоряджень голови районної держадміністрації

 

11.1. Голова районної держадміністрації на виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації за власною ініціативою видає одноособово в межах повноважень районної держадміністрації розпорядження.

11.2.  За підготовку проектів розпоряджень відповідають перший заступник та заступник голови, керівник апарату районної державної адміністрації відповідно до розподілу повноважень.

11.3. Проекти розпоряджень голови районної держадміністрації (далі - проекти розпоряджень) готують структурні підрозділи районної держадміністрації, її апарату, а також територіальні органи центральних органів виконавчої влади в районі.

11.4. У разі коли розроблення проекту розпорядження доручено кільком структурним підрозділам районної держадміністрації чи її апарату або іншому органу, головним розробником є виконавець, зазначений першим.

11.5. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами районної держадміністрації, а у разі потреби -  з іншими органами.

Головний розробник самостійно визначає заінтересовані структурні підрозділи районної держадміністрації, її апарату та інші органи, виходячи із змісту основних положень проекту розпорядження.

11.6. Головний розробник організовує, спрямовує і координує роботу заінтересованих структурних підрозділів районної держадміністрації, її апарату та інших органів з розроблення проекту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проекту (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.

11.7. Заінтересовані структурні підрозділи районної держадміністрації, її апарату та інші органи за зверненням головного розробника у визначений ним строк беруть участь в опрацюванні та погодженні проекту розпорядження.

11.8. Проекти погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів районної держадміністрації, інших органів, заступниками голови та керівником апарату районної держадміністрації. При цьому зазначається посада, ініціали і прізвище особи, яка візує проект розпорядження, а також дата візування.

11.9. Проекти розпоряджень голови районної держадміністрації, які розробляються на виконання актів законодавства та доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації погоджуються не пізніше ніж у дводенний строк після їх подання головним розробником.

11.10.  Якщо заінтересовані структурні підрозділи районної держадміністрації та інші органи не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження у визначений головним розробником строк, такий проект вважається погодженим без зауважень.

11.11. За результатами погодження проекту розпорядження головним розробником готується довідка про погодження (додаток 1), у якій зазначаються заінтересовані структурні підрозділи районної держадміністрації, її апарату, інші органи, що:

погодили проект розпорядження без зауважень;

висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;

висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;

не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.

Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності районної держадміністрації.

Копії документів погодження проекту розпорядження зберігаються в архівних справах головного розробника.

11.12.  Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів районної держадміністрації, її апарату та інших органів щодо проекту розпорядження оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 2), який підписує керівник структурного підрозділу районної держадміністрації, її апарату, іншого органу, що є головним розробником.

11.13. Головний розробник готує пояснювальну записку до проекту розпорядження (додаток 3), що повинна містити необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження.

До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо).

Головний розробник в пояснювальній записці також зазначає про необхідність оприлюднення розпорядження.

Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.

Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу комісії, робочої групи або з інших організаційних питань.

Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.

11.14. У разі коли проект розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 4), у якій зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.

11.15.  У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, в якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення в цілому або частково.

11.16. Проект розпорядження із соціально-економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій наводяться результати аналізу стану справ і причини виникнення недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

11.17. Нормативні положення та завдання суб'єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити у разі потреби перелік виконавців і строки виконання завдань.

У проекті розпорядження можуть передбачатися у разі потреби проміжні контрольні строки інформування районної держадміністрації про хід виконання встановлених завдань.

11.18. Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку області у разі потреби попередньо обговорюються на засіданнях колегії районної  держадміністрації.

11.19.  У разі розроблення проекту розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" за Методикою проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.

Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, подає:

копію рішення сектору Державної регуляторної служби у Рівненській області про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;

копію повідомлення про оприлюднення проекту.

11.20. Підготовлений проект розпорядження підписується керівником органу, що є головним розробником, та вноситься голові районної держадміністрації разом з документами, передбаченими пунктами            11.4.- 11.17. цього Регламенту.

За дорученням голови районної держадміністрації або його заступника відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівника апарату районної держадміністрації опрацювання внесеного проекту розпорядження проводиться в її апараті та у разі потреби здійснюється редагування його тексту.

Строк опрацювання проекту розпорядження в апараті районної держадміністрації не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено на обґрунтоване прохання посадової особи апарату районної держадміністрації.

11.21. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковій правовій експертизі.

У разі коли проект розпорядження подано апарату районної держадміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, головний спеціаліст юрисконсульт доповідає про це керівнику апарату районної держадміністрації, який у дводенний строк супровідним листом за своїм підписом (додаток 5) повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього.

Головний спеціаліст юрисконсульт  у дводенний термін  опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов'язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність з вимогами нормопроектувальної техніки, а також у разі потреби редагує проект розпорядження.

Головний спеціаліст юрисконсульт під час проведення правової експертизи:

перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;

оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;

перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із заінтересованими органами.

У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства головний спеціаліст юрисконсульт  готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, головний спеціаліст юрисконсульт  готує висновок (додаток 6).

Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.

11.22. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного погодження.

11.23. Проект розпорядження візується працівниками апарату районної держадміністрації, які здійснювали його опрацювання.

Проект розпорядження вважається підготовленим, якщо він відповідає чинному законодавству, погоджений і завізований першим заступником голови адміністрації, заступником голови адміністрації згідно з розподілом функціональних повноважень, головним розробником, начальником загального відділу райдержадміністрації, а також керівниками структурних підрозділів,  територіальних органів центральних органів виконавчої влади, підприємств і організацій, які мають відношення до цього питання.

Проекти розпоряджень голови адміністрації обов’язково візуються головним спеціалістом юрисконсультом і керівником апарату райдержадміністрації.

Головний розробник подає в загальний відділ апарату проект розпорядження і додатки до нього на паперових та електронних носіях.

11.24. Підготовлені проекти розпоряджень та довідкові матеріали до них подаються особисто керівниками структурних підрозділів, райдержадміністрацій, що їх готували, керівнику апарату адміністрації, який підписує додатки і особисто подає проект розпорядження на підпис голові районної державної адміністрації або заступнику, який виконує його обов’язки.

Додатки до розпоряджень голови районної держадміністрації є невід'ємною частиною таких розпоряджень.

Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядає заступник голови адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень, який приймає рішення про врахування або відхилення зауважень.

11.25. Розпорядження голови районної держадміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній строк набрання чинності. Розпорядження доводяться до їх виконавців, а у разі потреби - оприлюднюються.

11.26.  Розпорядження голови районної держадміністрації нормативного характеру підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Рівненській області згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня  1992 року № 731.

Головний спеціаліст юрисконсульт апарату адміністрації під час розгляду проекту розпорядження щодо відповідності його чинному законодавству визначає необхідність державної реєстрації і поряд з візою про погодження, за необхідності, робить відмітку „підлягає державній реєстрації”.

Прийнятий нормативно-правовий акт (розпорядження) передається загальним відділом  головному спеціалісту  юрисконсульту в оригіналі разом з трьома завіреними копіями та електронним варіантом цього розпорядження  для подальшого подання на державну реєстрацію   в Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області.

Головний спеціаліст юрисконсульт апарату райдержадміністрації  готує супровідний лист до нормативно-правового акта, що подається на державну реєстрацію. Супровідний лист підписується головою райдержадміністрації або його заступником.

Нормативно-правовий акт (розпорядження) подається на державну реєстрацію у п’ятиденний термін після його видання.

При розсиланні і опублікуванні зареєстрованого нормативно-правового акта зазначення номера і дати державної реєстрації є обов’язковим.

Зміни і доповнення, що вносяться до нормативно-правових актів, підлягають державній реєстрації у такому ж порядку.

11.27. Розпорядження голови районної держадміністрації нормативного характеру набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.

Розпорядження голови районної держадміністрації, що стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.

11.28. Підписані і зареєстровані розпорядження голови районної держадміністрації після розмноження надсилаються заінтересованим органам, підприємствам, установам та організаціям і посадовим особам згідно з розрахунком розсилання не пізніше як у 3-денний строк та оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної держадміністрації в установленому її головою порядку.

11.29. Головний розробник забезпечує відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" здійснення відстеження результативності виданого розпорядження.

11.30. Розпорядження голови адміністрації, видані в межах його повноважень, є обов’язковими для виконання на території району підприємствами, установами, організаціями та громадянами.

 

12. Публічне обговорення проекту розпорядження голови районної держадміністрації

 

12.1. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення району, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб.

12.2. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова районної держадміністрації на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.

12.3. Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проекту розпорядження повинна містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати видання розпорядження.

Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів районної держадміністрації чи її апарату або іншими органами.

До пропозиції додаються проект розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

12.4. У плані проведення публічного обговорення зазначається:

які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;

яких результатів необхідно досягти;

які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;

строк проведення обговорення.

12.5. Проект розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбаченими статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

12.6. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.

У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, в якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх віндхилення в цілому або частково.

Публічне обговорення проекту розпорядження проводиться з урахуванням положень Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996.

12.7. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.

Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження строку внесення такого проекту до районної державної адміністрації.

13. Взаємовідносини районної держадміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування

13.1.  Взаємовідносини районної держадміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому законами порядку з метою забезпечення належного виконання покладених на районну держадміністрацію завдань.

Контроль за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється у встановленому законодавством порядку.

13.2.  Районна держадміністрація готує та подає зауваження і пропозиції з питань розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць до проектів актів законодавства, які розробляються іншими органами.

З метою врахування громадської думки щодо проекту акта законодавства з питань розвитку району, що надійшов від інших державних органів для погодження районною держадміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення.

13.3. Районна державна адміністрація розглядає звернення структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування з питань, які потребують вирішення райдержадміністрацією.

Розгляд усіх питань стосовно вирішення звернень органів місцевого самоврядування та підготовка відповідних матеріалів щодо їх вирішення опрацьовується управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації винятково за дорученнями керівництва районної державної адміністрації.

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                    Н.Савич                                                                                                                                                          


 

 

Додаток 1

до регламенту районної

державної адміністрації

 

 

ДОВІДКА

про погодження проекту розпорядження

 

__________________________________________________________________

(назва)

 

 Проект розпорядження розроблено ___________________________________________________________________                                           (найменування структурного підрозділу,

____________________________________________________________________

               іншого органу, що є головним розробником)

____________________________________________________________________________

(підстава для розроблення)

та погоджено:

 

без зауважень 

 

  

___________________

             (посада) 

____________________________

(ініціали та прізвище) 

 

із зауваженнями (пропозиціями), які враховано 

 

  

_____________________

                 (посада) 

______________________________

(ініціали та прізвище) 

 

із зауваженнями (пропозиціями), які враховано частково 

 

  

_____________________

                 (посада) 

______________________________

(ініціали та прізвище) 

 

із зауваженнями (пропозиціями), які не враховано 

 

  

_____________________

                (посада) 

______________________________

(ініціали та прізвище) 

 

      Структурні підрозділи місцевої держадміністрації, її апарату, інші органи, які відповідно до пункту ____ Регламенту Демидівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної держадміністрації від ____________ № ____, вважаються такими, що погодили проект без зауважень:

_____________________________________________________________________________

 

___________________________

(найменування посади керівника

структурного підрозділу, іншого

органу, що є головним розробником) 

 

________________

(підпис) 

 

___________________

(ініціали та прізвище) 

___ _____________200___р.

 

Додаток 2

до регламенту районної

державної адміністрації

 

 

ПРОТОКОЛ

узгодження позицій

 

щодо проекту розпорядження ______________________________

                                                                  (назва) 

 

 

1. Ураховані зауваження (пропозиції)

 

Редакція частини проекту розпорядження, до якої висловлено зауваження (пропозиції) 

 

Найменування структурного підрозділу, іншого органу, що подав зауваження (пропозиції) та їх зміст 

 

Спосіб врахування 

 

 

2. Неврегульовані розбіжності

 

Редакція спірної частини проекту розпорядження 

 

Найменування структурного підрозділу, іншого органу, що висловив зауваження (пропозиції) та їх зміст 

 

Обґрунтування причин відхилення зауважень (пропозицій) головним розробником 

 

 

__________________________________

(найменування посади керівника

структурного підрозділу, іншого

органу, що є головним розробником) 

 

________________

(підпис) 

 

______________________

(ініціали та прізвище) 

 

 

___ ____________ 200_ р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           Додаток 3

до регламенту районної

державної адміністрації

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

до проекту розпорядження                                __________________________________________                                                         (назва) 

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження

Зазначається підстава розроблення проекту розпорядження (на виконання акта законодавства, доручення Прем'єр-міністра України, за власною ініціативою тощо) та стисло викладається суть проблеми, на розв'язання якої спрямовується розпорядження, і причини її виникнення, наводяться дані, що підтверджують необхідність правового врегулювання питання.

2. Мета і шляхи її досягнення

Розкривається мета, якої планується досягти в результаті прийняття розпорядження, та механізм його виконання, а також суть найважливіших положень проекту.

3. Правові аспекти

Зазначаються правові підстави розроблення проекту розпорядження та перелік нормативно-правових актів, що діють у відповідній сфері суспільних відносин.

Виходячи із змісту проекту розпорядження зазначається потреба у внесенні змін до чинних розпоряджень або визнання їх такими, що втратили чинність, а також завдання з розроблення нових розпоряджень або відсутність потреби у внесенні змін до чинних чи розробленні нових розпоряджень.

У разі коли проект розпорядження стосується прав та обов'язків громадян, про це зазначається окремо.

 

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Наводяться фінансово-економічне обґрунтування проекту розпорядження, розрахунок необхідних матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття. Якщо виконання розпорядження не потребує додаткових матеріальних та інших витрат, про це зазначається окремо.

Детальні фінансово-економічні розрахунки можуть додаватися до пояснювальної записки.

5. Позиція заінтересованих органів

Зазначається, чи стосується проект розпорядження інтересів інших органів, та стисло викладається їх позиція.

Якщо проект подано з розбіжностями, наводиться інформація про роботу, проведену з їх урегулювання (стисло повідомляється про вжиті головним розробником заходи, спрямовані на пошук взаємоприйнятного рішення, врегулювання спірної позиції, зазначається, чи проводилися переговори, консультації, робочі зустрічі, наради тощо, а також хто з посадових осіб брав у них участь).

6. Регіональний аспект

Якщо проект розпорядження стосується питання розвитку адміністративно-територіальної одиниці, зазначається, чи враховують положення проекту потребу регіону, його вплив на регіональний розвиток, наводиться позиція органів місцевого самоврядування, а також визначається ступінь її відображення в проекті.

7. Громадське обговорення

Наводяться результати проведених консультацій з громадськістю, пропозиції та зауваження громадськості і ступінь їх врахування, запропоновані шляхи мінімізації негативних наслідків неврахування таких пропозицій та зауважень, а також способи врегулювання конфлікту інтересів.

Якщо проект розпорядження не потребує проведення громадського обговорення, про це зазначається окремо.

8. Прогноз результатів

Дається прогнозна оцінка результатів виконання розпорядження, зазначаються критерії (показники), за якими оцінюється їх ефективність, порівнюються досягнуті результати з прогнозованими, аналізуються можливі ризики та заходи щодо їх мінімізації. Критерії оцінки ефективності повинні зазначатися в конкретних одиницях (грошові одиниці, одиниці продукції тощо). Прогнозні розрахунки та критерії оцінки ефективності можуть додаватися до пояснювальної записки.

 

____________________________

(найменування посади керівника

структурного підрозділу, іншого

органу, що є головним розробником) 

 

________________

(підпис) 

 

___________________

(ініціали та прізвище) 

 

___ ____________ 20      р.


 

 

Додаток 4

до регламенту районної

державної адміністрації

 

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

 

до проекту розпорядження________________________________________________

                                                                     (назва) 

 

 

Зміст положення чинного розпорядження 

 

Зміст відповідного положення проекту розпорядження 

 

 

__________________________________

(найменування посади керівника

структурного підрозділу, іншого

органу, що є головним розробником) 

 

________________

(підпис) 

 

______________________

(ініціали та прізвище) 

 

 

 

 

                                                                           Додаток 5

до регламенту районної

державної адміністрації

 

 

________________________________

(найменування структурного підрозділу,

іншого органу, що є головним розробником

 

       Відповідно до регламенту Демидівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням її голови від ____________ N _____, повертаємо проект розпорядження ________________________________________                                                                                                                                               (назва)                                                                                     

для приведення його у відповідність з вимогами пункту ________ зазначеного Регламенту.

 

Додаток: на _____ арк.

 

______________________

(заступник голови,  керівник

апарату райдержадміністрації) 

 

________________

(підпис) 

 

__________________

(ініціали та прізвище) 

                                  200_ р.  

 

  

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



 

 

 

 

 

 

 

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

 

 

 

 

 

 

 http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 
 

Що треба знати про новий коронавірус?

Національна служба здоров'я України

 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.