На головну

Нормативна база                              Мапа сайту

 
 травня 2022 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 
і

                                  МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ

                            

             35100 смт Млинів, вул. Народна, 1,  тел.факс (03659)6-45-85, e-mail: mlunrda@rv.gov.ua

і
ЗВІТ про результати проведення у 2017 році оцінки ефективності здійснення структурними підрозділами


ЗВІТ

про результати проведення у 2017 році оцінки ефективності здійснення структурними підрозділами Млинівської райдержадміністрації контролю за виконанням завдань, визначених Законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації

 

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 27 липня 2011 року № 254 «Про затвердження Методики проведення оцінки ефективності здійснення структурними підрозділами райдержадміністрації контролю за виконанням завдань, визначених Законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації», прийнятого на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 29 червня 2011 року               № 325 та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від                    18 травня 2011 року № 522, робочою групою Млинівської райдержадміністрації в період з 15 по 24 листопада 2017 року проведена оцінка здійснення структурними підрозділами райдержадміністрації контролю за виконанням завдань, визначених Законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Оцінка діяльності за виконанням завдань проводилася в структурних підрозділах райдержадміністрації за показниками, зазначеними у додатку до Методики проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, затвердженою розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.07.2011 № 254 (із внесеними змінами від 20.10.2017 № 296 та від 17.11.2017 № 323):

1. Дотримання строків виконання завдань.

2. Дотримання порядку попередньої реєстрації та розгляду документів.

3. Дотримання порядку формування справ, картотек, банків даних.

4. Дотримання вимог щодо:

- розгляду і встановлення строків виконання завдань, підготовки проектів документів;

- змісту, рівня підготовки та належного оформлення документів;

- погодження проектів документів;

- організації і здійснення контролю за виконанням завдань;

- здійснення контролю за виконанням планів заходів із забезпечення виконання завдань;

- розроблення та затвердження орієнтовних графіків, робочих планів здійснення контролю за виконанням завдань.

За результатами перевірок встановлено, що робота перевірених структурних підрозділів райдержадміністрації спрямована на організацію належного і своєчасного виконання завдань, визначених Законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Питання організації своєчасного виконання завдань перебувають на постійному контролі у всіх структурних підрозділах райдержадміністрації.

Аналіз стану виконання показників оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань свідчить про те, що структурними підрозділами  райдержадміністрації порушень термінів інформування органів виконавчої влади вищого рівня про стан виконання контрольних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації не допущено.

У роботі з документами структурні підрозділи райдержадміністрації керуються документами органів влади вищого рівня: Типовою інструкцією з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242, Регламентом районної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 22.11.2007 № 386 (в новій редакції від 01.06.2011 № 192), інструкцією з діловодства в апараті райдержадміністрації, затвердженою розпорядженням голови райдержадміністрації від 23.03.2012 № 93.

На розпорядження та доручення голови райдержадміністрації, які перебувають на контролі у структурних підрозділах райдержадміністрації готуються зведені інформації про стан виконання документів із відповідним  висновком «зняти з контролю» або «продовжити контроль». Інформація подається через відділ документообігу і контролю апарату райдержадміністрації голові райдержадміністрації або особі, яка його заміняє.

       Проекти документів та інформацій, які готуються структурними підрозділами райдержадміністрації, в основному, відповідають вимогам Інструкції з діловодства в апараті райдержадміністрації та погоджуються в установленому порядку.

       Проекти розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації  готуються та погоджуються з дотриманням вимог розділів 5 та 11 «Організація роботи з документами в райдержадміністрації», «Порядок внесення та розгляду проектів розпоряджень голови райдержадміністрації» Регламенту райдержадміністрації. 

На виконання документів органів влади вищого рівня структурними підрозділами райдержадміністрації готуються проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, доручень голови та заступника голови райдержадміністрації, розробляються районні програми та заходи до них.

Розпорядження голови райдержадміністрації на виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня готуються протягом місяця з дати отримання документа або в термін, визначений документами органів влади вищого рівня, що доводяться до райдержадміністрації.

       Контроль за виконанням документів здійснюється за допомогою реєстраційно-контрольних карток системи діловодства і контролю, які щотижня розсилаються відділом документообігу і контролю апарату райдержадміністрації структурним підрозділам райдержадміністрації.

На контрольні розпорядження голови райдержадміністрації структурними підрозділами райдержадміністрації заведені контрольні папки, у яких сформовані розпорядчі документи із забезпечення їх виконання, проміжні та підсумкові інформації.  

Для здійснення контролю за виконанням завдань, визначених розпорядженнями голови райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації готуються робочі плани, в яких визначаються: проміжні контрольні строки виконання завдань; виконавці, які відповідають за організацію виконання окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. Робочий план контролю, що складається керівником структурного підрозділу, затверджується заступником голови райдержадміністрації, на якого покладено контроль за виконанням документу відповідно до розподілу функціональних повноважень (його копія передається відділу документообігу і контролю апарату райдержадміністрації у десятиденний термін).

Всі показники, за якими проводилась оцінка архівного відділу райдержадміністрації, відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, відділу культури і туризму райдержадміністрації, управління агропромислового та економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації та служби у справах дітей райдержадміністрації визнано ефективними.




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 
 
 
 
 
Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Безкоштовна гаряча лінія ГО «Донбас SОS»

Майбутня професія - ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ

Млинівський районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ)....