На головну

Нормативна база                              Мапа сайту

 
 березня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 
і

                                  МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ

                            

             35100 смт Млинів, вул. Народна, 1,  тел.факс (03659)6-45-85, e-mail: mlunrda@rv.gov.ua

і
108


УКРАЇНА

 

МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

 

16 травня 2013 року                                                                       № 108

 

Про роботу виконкому Смордвівської

сільської ради по виконанню делегованих

повноважень органів виконавчої влади,

передбачених Законом України

„Про місцеве самоврядування в Україні

 

 

         На підставі результатів комплексної перевірки роботи виконавчого комітету Смордвівської сільської ради по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади, проведеної відповідно до статті 16 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні та статті 35 Закону України „Про місцеві державні адміністрації керівниками та спеціалістами управлінь, відділів райдержадміністрації із залученням відповідних установ району, виявлено окремі недоліки по реалізації виконкомом делегованих повноважень, передбачених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні.

 

          З метою усунення виявлених недоліків та  забезпечення належної роботи по реалізації делегованих повноважень відповідно до Закону України ,, Про     місцеве
самоврядування в Україні:

 

          1. Довідку    про результати перевірки роботи виконавчого комітету
Смордвівської сільської ради по виконанню делегованих повноважень органів
виконавчої     влади,     передбачених     Законом     України     „Про     місцеве
самоврядування в Україні, взяти до відома (додається).

 

          2. Роботу виконавчого комітету  сільської ради з  питань  реалізації
делегованих державою повноважень визнати задовільною.

 

             3. Виконавчому комітету сільської ради розглянути упродовж першого  півріччя питання дотримання земельного та природоохоронного законодавства.

          

            4. Рекомендувати виконавчому комітету сільської ради:

         - активізувати   організаційно-роз'яснювальну роботу серед населення з
питань виготовлення правовстановлюючих документів на право власності на земельні ділянки згідно цільового призначення;

         - вжити заходів щодо виготовлення технічної документації із землеустрою по встановленню в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки для облаштування полігону для складування твердих побутових відходів;

         - забезпечити виконання бюджету сільської ради по власних надходженнях;

         - ознайомлювати безпосередніх виконавців з розпорядженнями сільського
голови;

         - всі рішення з основних планових питань ставити на контроль та
заслуховувати в порядку контролю згідно встановлених термінів;

          - звернути увагу на стан інформаційних стендів в адмінприміщенні сільської ради та поновити стенд з питань проведення земельної реформи.

 

         5. Рекомендувати головному лікарю комунального закладу ,,Первинна медико-санітарна допомога покращити забезпечення фельдшерсько-акушерського пункту села Смордва медичними препаратами для надання невідкладної медичної допомоги жителям сільської ради.

 

           6.  Рекомендувати Смордвівському сільському голові вирішити питання виготовлення проектно-кошторисної документації для реконструкції даху будинку культури села Смордва.

 

                   7. Відділам і управлінням райдержадміністрації надати виконкому  Смордвівської сільської ради необхідну допомогу в організації роботи по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади.

 

         8. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 1 квітня 2014 року.

 

          9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників
голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

 

 

Голова адміністрації                                                                         Г.Худик


ДОВІДКА

 

                   про результати перевірки роботи виконавчого комітету

Смордвівської сільської ради по виконанню делегованих

                   повноважень органів виконавчої влади,  передбачених

 Законом України ,,Про місцеве самоврядування в Україні

 

 

         Спеціалістами управлінь, відділів та секторів райдержадміністрації спільно із залученням представників районних служб проведено комплексну перевірку діяльності виконавчого комітету Смордвівської  сільської ради по реалізації делегованих повноважень органів виконавчої влади, передбачених Законом  України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, виконанню указів та розпоряджень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів райдержадміністрації.

 

         Як показала перевірка, виконком сільської ради проводить певну роботу по виконанню делегованих  державою повноважень у сфері освіти, охорони здоров’я та регулювання земельних відносин.        

 

         У сфері освіти ведеться, згідно інструкції, облік дітей шкільного віку. На території сільської ради проживає 167 дітей шкільного віку. Всі вони охоплені навчанням та здобувають загальну середню освіту.

 

         Питання виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері освіти періодично розглядаються на засіданнях виконавчого комітету. Так, у 2011 та 2012 роках обговорювалися питання щодо організації обліку дітей шкільного віку (рішення від 25.08.2011 № 62 та від 23.08.2012 № 50). На засіданні виконкому у листопаді минулого року проаналізовано питання  працевлаштування випускників Смордвівської ЗОШ І-ІІІ ст. (рішення від 26.11.2012 № 68).

 

         Виконавчий комітет сільської ради приділяє необхідну увагу медичному обслуговуванню населення. На території ради функціонує фельдшерсько-акушерський пункт, який обслуговує 1167 сільських жителів і забезпечений, згідно нормативних вимог, приміщенням, медичним обладнанням та укомплектований штатними працівниками. Приміщення фельдшерсько-акушерського пункту газифіковане. На ФАПі регулярно проводить прийом сімейний лікар.

 

         Питання медичного обслуговування упродовж 2011-2013 років чотири рази проаналізовано на засіданнях виконкому, в тому числі у лютому поточного року ,,Про стан медичного обслуговування пільгової категорії населення сільської ради” (рішення від 28.02.2013 № 7).

 

         Забезпечується виконання делегованих державою повноважень у сфері регулювання земельних відносин.

 

         На території сільської ради розпайовано 1924,26 га сільськогосподарських угідь, видано 781 сертифікат громадянам на право власності на земельну частку (пай). Із 781 земельної частки (паю) 357 перебувають в оренді у місцевих агроформувань, в тому числі ПП ,,Деметра” орендує 353 земельні частки (паї) та ТзОВ ,,РайЗ-Захід” – 4. 424 земельні частки (паї) загальною площею 1057,78 га власники земельних часток (паїв) обробляють самостійно. На території сільської ради відсутні сільськогосподарські угіддя, які були розпайовані і на даний час не використовуються.

 

         Питання регулювання земельних відносин постійно заслуховуються на засіданнях виконкому сільської ради. Так, у листопаді минулого року заслухано звіт спеціаліста-землевпорядника Мудрак Т.І. щодо використання земель запасу, резервного фонду, земель, що орендуються та збору земельного податку (рішення від 26.11.2011 № 69).

 

Спеціалістом-землевпорядником  здійснюється облік земель в розрізі угідь та землекористувачів у відповідності до форм статистичної звітності. Ведеться земельно-кадастрова книга. На черговій карті відображено всі зміни у відповідності з прийнятими рішеннями.

 

         У  галузі  оборонної  роботи здійснюється облік військовозобов’язаних (75 чол.) та призовників (6 чол.). У березні 2011 року на засіданні виконкому обговорено питання ,,Про підготовку молоді до служби у Збройних Силах України” (рішення від 24.03.2011 № 15) та у лютому поточного року - ,,Звіт спеціаліста Мудрак Т.І. про підготовку молоді до служби у Збройних Силах України” (рішення від 28.02.2013 № 8).

 

         Журнал особистого прийому сільським головою Онищук Н.О. ведеться. У 2011 році поступило 180 звернень, у 2012 році – 355, у 2013 році (за чотири місяці) – 72.

 

         Робота виконкому планується помісячно та на півріччя.

 

         У минулому році розглянуто в порядку контролю і знято з контролю 7 рішень виконкому з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади. Крім того, розглянуто 35 питань по виконанню делегованих державою повноважень на засіданнях виконкому у 2011 році, 31 – у 2012 році та  13 - за чотири місяці 2013 року.

 

         Разом з тим, у роботі виконкому Смордвівської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень органів виконавчої влади мають місце окремі недоліки та упущення.

 

          Недостатньо проводиться робота серед населення сільської ради щодо необхідності посвідчення права власності на земельні ділянки.  516-тьом громадянам передано у приватну власність  1417 земельних ділянок для різного цільового    призначення, на які оформлено 292 державних акти на право  власності на землю, що складає 56,6 відс. від потреби.

 

 Не розглянуто у минулому  році на засіданні виконкому питання дотримання земельного та природоохоронного законодавства.

 

Не  працевлаштовано двоє випускників    Смордвівської ЗОШ І-ІІІ ст. 2012 року випуску.

 

Не забезпечено виконання бюджету сільської ради по власних надходженнях за січень-квітень цього року (68,3 відс.).

 

Потребує реконструкції дах будинку культури с. Смордва. Не проведено ремонт коридору  на ФАПі села Смордва. Не вирішено питання перенесення сільської бібліотеки в інше приміщення (протікає дах).

 

Необхідно поліпшити фінансування на придбання медикаментів на невідкладну медичну допомогу жителям сільської ради. У 2011 році на ці цілі було використано 1460 грн., тоді як у 2012 році – 1162 грн.

 

Не виготовлена технічна документація із землеустрою по встановленню в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки для облаштування полігону для складування твердих побутових відходів.

 

         Не всі рішення з основних планових питань ставляться на контроль з конкретними термінами виконання (рішення від 27.09.2012 № 59, від 18.10.2012 № 63, від 26.11.2012 № 68, від 27.12.2012 № 79).

 

         Не  ознайомлюються з окремими розпорядженнями сільського голови безпосередні  виконавці (розпорядження від 04.05.2012 № 15,   від  01.10.2012 № 39, від 01.02.2013 № 3, від 01.03.2013 № 6).

 

         Не поновлений інформаційними матеріалами стенд з питань проведення земельної реформи.

 

         Виходячи з вищесказаного комісія вважає:

4

 

         1. Роботу виконкому Смордвівської сільської ради по реалізації повноважень органів виконавчої влади, передбачених Законом України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, визнати задовільною.

        

2. З метою усунення недоліків, виявлених у ході перевірки, та поліпшення виконання делегованих державою повноважень комісія рекомендує:

 

виконавчому комітету сільської ради:

 

    - розглянути упродовж першого півріччя питання дотримання земельного та природоохоронного законодавства;

- активізувати   організаційно-роз'яснювальну роботу серед населення з
питань виготовлення правовстановлюючих документів на право власності на земельні ділянки різного цільового призначення;

         - вжити заходів щодо виготовлення технічної документації із землеустрою по встановленню в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки для облаштування полігону для складування твердих побутових відходів;

         - забезпечити виконання бюджету сільської ради по власних надходженнях;

         - ознайомлювати безпосередніх виконавців з розпорядженнями сільського
голови;

         - всі рішення з основних планових питань ставити на контроль та
заслуховувати в порядку контролю згідно встановлених термінів;

          - звернути увагу на стан інформаційних стендів в адмінприміщенні сільської ради та поновити стенд з питань проведення земельної реформи.

 

         3. Головному лікарю комунального закладу,,Первинна медико-санітарна допомога покращити забезпечення фельдшерсько-акушерського пункту села Смордва медичними препаратами для надання невідкладної медичної допомоги жителям сільської ради.

 

           4. Смордвівському сільському голові вирішити питання щодо виготовлення проектно-кошторисної документації для  реконструкції даху будинку культури села Смордва та перенесення сільської бібліотеки в інше приміщення.

 

 

 

Заступник голови адміністрації                                                         В.Радчук

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 
 
 
 
 
Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Безкоштовна гаряча лінія ГО «Донбас SОS»

Майбутня професія - ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ

Млинівський районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ)....