На головну

Нормативна база                              Мапа сайту

 
 квітня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 
і

                                  МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ

                            

             35100 смт Млинів, вул. Народна, 1,  тел.факс (03659)6-45-85, e-mail: mlunrda@rv.gov.ua

і
126


УКРАЇНА

 

МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

03 червня 2013 року                                                                      № 126

 

 

Про розподіл функціональних повноважень

керівництва райдержадміністрації

 

         З метою забезпечення виконання повноважень районної державної адміністрації, визначених Законом України від 9 квітня 1999 року № 586-XIV „Про місцеві державні адміністрації”, та у зв’язку з кадровими змінами в керівництві райдержадміністрації:

 

1. Затвердити розподіл функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації згідно з додатками 1, 2.

 

         2. Установити, що:

         перший заступник, заступники голови райдержадміністрації та керівник апарату райдержадміністрації несуть відповідальність за забезпечення реалізації повноважень райдержадміністрації у відповідних напрямах діяльності, роботу відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків;

         доручення першого заступника, заступників голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації з питань, що належать до сфери їх компетенції, є обов’язковими для виконання відповідними відділами, управліннями, іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами центральних органів державної виконавчої влади.

 

         3. Визнати такими, що втратили чинність, пункти 1, 2 розпорядження голови райдержадміністрації від 21 червня 2010 року №­­ ­168 „Про розподіл функціональних  повноважень  керівництва  райдержадміністрації та затвердження нового складу колегії районної державної адміністрації”.

 

4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова адміністрації                                                          Г.Худик

                                                                  Додаток 1

                                                                  до розпорядження голови                                                                                 Млинівської райдержадміністрації

                                                                  03.06.2013 № 126

 

 

Р О З П О Д І Л

функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації

 

Голова районної державної адміністрації

ХУДИК ГАННА РОМАНІВНА

 

         Очолює районну державну адміністрацію, здійснює керівництво її діяльністю. Несе відповідальність за виконання покладених на райдержадміністрацію завдань та здійснення її повноважень.

         Представляє районну державну адміністрацію у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами, іншими особами як в Україні, так і за її межами.

         Забезпечує дотримання Конституції України, законів України, указів і розпоряджень Президента України, рішень Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації.

Спрямовує і координує діяльність першого заступника та заступників голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації, керівників органів виконавчої влади району.

Утворює, реорганізовує, ліквідовує відповідно до законодавства відділи, управління, інші структурні підрозділи районної державної адміністрації.

Утворює для сприяння здійсненню повноважень районної державної адміністрації консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби і комісії, члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх завдання, функції, персональний склад.

         Видає у межах своїх повноважень розпорядження.

         Інформує обласну державну адміністрацію та населення про суспільно-політичне, соціально-економічне, екологічне становище в районі, про стан виконання повноважень, покладених на районну державну адміністрацію.

Організовує складання проектів бюджету та програми соціально-економічного розвитку  району, подає їх на розгляд районній раді, організовує виконання бюджету та затверджених районною радою програм, звітує перед нею про їх виконання.

         У межах затверджених бюджетів виступає розпорядником коштів райдержадміністрації, використовуючи їх лише за цільовим призначенням.

Сприяє здійсненню контролю за додержанням підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності зобов’язань щодо платежів до державного, місцевого бюджетів та позабюджетних фондів.

2

 

За погодженням з обласною державною адміністрацією, Міністерством регіонального розвитку та будівництва України, Кабінетом Міністрів України призначає на посади і звільняє з посад першого заступника голови райдержадміністрації, заступників голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації відповідно до статей 10 та 11 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”. 

         Призначає на посади і звільняє з посад керівників та інших працівників структурних підрозділів апарату райдержадміністрації.

Укладає та розриває контракти з керівниками закладів,  що належать до сфери управління районної державної адміністрації,  або уповноважує на це своїх заступників.

         Погоджує в установленому порядку призначення на посади і звільнення з посад керівників територіальних підрозділів центральних органів державної виконавчої влади, якщо інше не передбачено законодавством.

         Звертається до суду щодо визнання недійсними актів державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств (об’єднань), організацій і установ, які обмежують повноваження районної державної адміністрації.

Вносить подання голові облдержадміністрації щодо дострокового припинення в установленому порядку повноважень сільської, селищної ради, сільського, селищного голови, у разі порушення ними Конституції України, законів України, указів і розпоряджень Президента України, рішень Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, невиконання державних і районних програм соціально-економічного та культурного розвитку, охорони довкілля, а також неналежного здійснення повноважень в галузях: соціально-економічного розвитку; бюджету та фінансів; управління майном, приватизації та підприємництва; містобудування, житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і звязку; використання та охорони земель, природних ресурсів і охорони довкілля; науки, освіти, охорони здоровя, культури, фізкультури і спорту, материнства і дитинства, сімї та молоді; соціального забезпечення та соціального захисту населення, зайнятості населення, праці та заробітної плати; забезпечення законності, правопорядку, прав і свобод громадян.

         Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики з питань обороноздатності та розбудови Збройних Сил України; забезпечує загальне керівництво мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною.

         Координує роботу із здійснення заходів щодо громадської безпеки, охорони громадського порядку, боротьби зі злочинністю.

         Здійснює державну політику у сфері охорони державної таємниці.

Організовує і контролює діяльність режимно-секретних органів.

Проводить особистий прийом громадян, розглядає їх звернення.

 

 

3

 

Здійснює інші функції, передбачені Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної державної адміністрації, органів виконавчої влади вищого рівня.

 

         Виконуючи функціональні повноваження, голова райдержадміністрації:

 

         1. Здійснює керівництво:

Державним адміністратором

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної,

мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату    райдержадміністрації

Сектором контролю апарату райдержадміністрації

Фінансовим управлінням райдержадміністрації

         Фінансово-господарським відділом апарату райдержадміністрації   Юридичним сектором апарату райдержадміністрації

        

         2. Координує діяльність з:

         Районним відділом (з обслуговування  Демидівського та Млинівського    районів) управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській      області

         Млинівською міжрайонною державною податковою інспекцією     Рівненської області Державної податкової служби

         Дубенською обєднаною державною фінансовою інспекцією

         Управлінням Державної казначейської служби у Млинівському районі     Рівненської області

        

         3. Керує роботою:

Політичної ради при голові райдержадміністрації

         Постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян

Районної комісії з питань захисту прав дитини

 

         4. Забезпечує зв’язок з:

         Млинівською міжрайонною прокуратурою

Дубенським міжрайонним відділом управління Служби безпеки України в Рівненській області

         Млинівським районним судом

 

Загальні функціональні повноваження першого заступника,

заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

        

         Перший заступник, заступники голови райдержадміністрації та керівник апарату райдержадміністрації:

4

 

         Забезпечують реалізацію повноважень райдержадміністрації у відповідних  напрямах  діяльності,  спрямовують,  координують та здійснюють оперативний контроль за роботою відповідних відділів, управлінь, інших структурних підрозділів адміністрації, органів виконавчої влади щодо:

виконання вимог Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів облдержадміністрації;

         виконання розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації;

         розроблення програм розвитку галузей і сфер економіки;

контролю, аналізу і оцінки стану економічного та соціального розвитку району у відповідних сферах;

підготовки та реалізації районних програм, забезпечення розвитку району – здійснення регіональної політики;  

         формування та виконання районного бюджету;

         підготовки проектів документів;

         інших визначених відповідними положеннями повноважень.

         Дають доручення керівникам відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації.

Погоджують відрядження та відпустки керівникам секторів, відділів, управлінь, інших структурних підрозділів адміністрації відповідно до функціональних повноважень.

         Вносять пропозиції голові райдержадміністрації щодо вирішення питань керівних кадрів відповідних управлінь, секторів, відділів, інших структурних підрозділів адміністрації, а також щодо притягнення їх до відповідальності згідно з чинним законодавством.

         Організовують роботу стосовно створення резерву кадрів керівників відповідних підприємств, установ, організацій, забезпечують проведення з ними визначених заходів.

         Подають пропозиції до планів роботи райдержадміністрації, інформації про стан справ у галузях господарського комплексу, суспільно-політичну ситуацію та наявні проблеми для узагальнення і підготовки відповідних повідомлень обласній державній адміністрації.

         Відповідають за підготовку питань для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації, нарадах із сільськими та селищним головами, керівниками  структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ, організацій.

         Сприяють органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку територій, зміцнення їх матеріально-фінансової бази.

Забезпечують взаємодію райдержадміністрації з районною радою в процесі підготовки та прийняття відповідних документів, розгляду питань.

 

 

5

 

         Беруть участь у роботі районної ради та її постійних комісій з питань, що належать до сфери їх відання, колегій підпорядкованих управлінь, сесіях сільських, селищної рад, зборах громадян та трудових колективів.

         Проводять прийом громадян, забезпечують розгляд їх звернень.

         Повертають адресатам листи, документи, звернення, внесені з порушенням установленого порядку.

Мають інші повноваження, передбачені чинним законодавством та цим розпорядженням.

 

Перший заступник голови райдержадміністрації

ТЕСЛЮК АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

 

         Заміщає голову райдержадміністрації на період його відсутності, координує при цьому діяльність заступників голови адміністрації, керівника апарату райдержадміністрації.

         Організовує роботу із здійснення в районі державної політики щодо розвитку економіки, прискорення економічних реформ, демонополізації, розвитку підприємницької активності у виробничій сфері.

         Забезпечує розроблення проектів програм соціально-економічного розвитку району, ефективне використання природних і трудових ресурсів, подання відповідним органам пропозицій до загальнообласних планів та програм.

Сприяє залученню на договірних засадах підприємств, установ, організацій до участі в розвитку та створенні нових потужностей для випуску необхідної населенню продукції, створенню спільних підприємств, заснованих на базі об’єднання майна  різних форм власності, в тому числі підприємств з іноземними інвестиціями. Вживає заходів до організації  виробництва товарів народного споживання у підвідомчій сфері.

Готує пропозиції  про доцільність розміщення на території  району нових підприємств та інших об’єктів, незалежно від форми власності, створення спеціальних (вільних) економічних зон, зміну статусу і території цих зон.

Вносить в установленому порядку до відповідних органів пропозиції щодо залучення іноземних інвестицій у розвиток економіки району.

Готує та реалізовує заходи, зустрічі, пропозиції щодо поліпшення інвестиційного клімату та формування інвестиційних переваг району.

Забезпечує реалізацію державної політики щодо розвитку малого бізнесу.

Сприяє впровадженню нових екологічно безпечних технологій, вирішенню науково-технічних проблем, що мають першочергове значення для підвищення ефективності та конкурентоспроможності продукції.

Забезпечує реалізацію в районі державної політики з питань природно-сировинних ресурсів.

         Координує управління державними підприємствами, державним майном, яке не ввійшло до статутних фондів господарських товариств, пакетами акцій

6

 

акціонерних товариств, що належать державі, державними частками, паями у майні господарських товариств, переданих до сфери управління районної державної адміністрації.

         Вносить пропозиції про призначення уповноважених осіб з  управління державними частками, паями, акціями підприємств, переданих в управління районної державної адміністрації, здійснює контроль за ефективністю їх роботи.

Готує пропозиції до програм приватизації загальнодержавного майна та майна, що належить до спільної власності територіальних громад району.

         Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики у сфері промисловості. Забезпечує та контролює підготовку і реалізацію програм (заходів) щодо реформування структури промислового виробництва, санації цільових інвестиційних проектів, корпоратизації та приватизації промислових підприємств державної і комунальної форм власності.

         Розробляє та здійснює заходи щодо зростання експортного потенціалу промисловості, стимулювання власного  виробництва продукції.

Організовує роботу щодо реалізації в районі державної політики у сферах розвитку агропромислового комплексу в цілому та його окремих галузей, розроблення і здійснення заходів з гарантування продовольчої безпеки, використання земельних ресурсів, їх захисту та відтворення, розвитку регіонального товарного ринку сільськогосподарської продукції, лісового і водного господарств, зовнішньоекономічної діяльності щодо ринку товарів і послуг агропромислового походження, бере участь у формуванні та реалізації соціальної політики у сільській місцевості.

         Забезпечує впровадження нових сучасних механізмів інвестування у сільське господарство, схем забезпечення високопродуктивною технікою, насінням, агротехнологіями.

         Розробляє та реалізовує програми щодо формування інфраструктури збуту та переробки сільгоспсировини.

         Координує діяльність відповідних органів щодо розвитку різних форм господарювання, перебудови виробничих відносин на селі, виконання програм продовольчого забезпечення населення.

         Разом з відповідним управлінням та іншими структурними підрозділами адміністрації організує роботу щодо:

         реалізації цільових комплексних програм розвитку агропромислового комплексу, спрямованих на зростання зайнятості сільського населення у сільськогосподарських підприємствах різних організаційно-правових форм та особистих підсобних господарствах за рахунок нарощування виробництва сільськогосподарської продукції, її первинної переробки і збереження, розвитку мережі малого сільськогосподарського  підприємництва, аграрного ринку;

         забезпечення державних продовольчих ресурсів зерна, задоволення потреб населення в інших видах продукції рослинництва і  тваринництва;

        

7

 

матеріально-технічного і сервісного забезпечення сільських товаровиробників, переробних підприємств, впровадження у виробництво досягнень науки та передових технологій;

         а також:

         спрямовує  діяльність управлінь, інших підрозділів райдержадміністрації і галузей агропромислового комплексу на розвиток всебічних зв’язків товаровиробників сільського господарства з переробними, сервісними, іншими підприємствами та організаціями;

         сприяє місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування у реалізації державної аграрної політики, вирішенні соціальних питань на селі.

         Забезпечує розроблення та виконання програм щодо раціонального використання земель, лісів, підвищення родючості ґрунтів.

         Сприяє організації ведення земельно-кадастрової документації, моніторингу земель та землеустрою.

         Здійснює заходи щодо приватизації земель відповідно до законодавства, координує діяльність землевпорядних органів. Вносить пропозиції стосовно надання у користування мисливських угідь, віднесення  лісів до категорії захисності, а також поділу  лісів за розрядами такс і заборони використання окремих лісових ресурсів у визначеному законодавством порядку. Забезпечує використання коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, пов’язаних із вилученням (викупом) земельних ділянок.

         Забезпечує прозорість механізмів виділення в користування та відчуження на конкурентних засадах земель несільськогосподарського призначення.

Вирішує питання адміністративно-територіального устрою в частині земельних відносин, зокрема встановлення і зміни меж населених пунктів.          

          Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики у сфері внутрішніх товарних ринків.

Реалізує державну політику, спрямовану на розвиток роздрібної та оптової торгівлі, а також торговельно-виробничої сфери (громадське харчування),  побутового обслуговування населення.

Здійснює контроль за організацією і якістю обслуговування населення підприємствами торгівлі, громадського харчування і побуту незалежно від форми власності.

Сприяє зовнішньоекономічним зв’язкам підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, розвитку експортної бази і збільшенню виробництва продукції (робіт, послуг).

Організовує роботу із здійснення в районі державної політики щодо міжнародного співробітництва та європейської інтеграції, розвитку зовнішньоекономічних зв’язків.

 

8

 

Забезпечує виконання на території району зобов’язань згідно з міжнародними договорами України. Сприяє розвитку міжнародного співробітництва в галузі економіки, укладанню в установленому законодавством порядку договорів з іноземними партнерами на придбання продукції, виконання робіт або надання послуг за рахунок наявних коштів чи на іншій основі.

Реалізує державну політику у галузі торгівлі, споживчого ринку, зайнятості – створення робочих місць.

Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики у сфері соціального захисту населення та проведення пенсійної реформи.

Забезпечує розроблення прогнозів розвитку сфери соціального захисту, вносить пропозиції з цього питання до проектів програм соціально-економічного розвитку. Здійснює контроль за виконанням законів України, указів і розпоряджень Президента України з цих питань.

Координує роботу відповідних органів виконавчої влади, пов’язану з розробленням та здійсненням заходів щодо розміщення, працевлаштування, соціально-побутового і медичного обслуговування біженців, а також депортованих осіб.

         Бере участь згідно із законодавством у вирішенні питань, пов’язаних з громадянством України, наданням притулку іноземним громадянам та особам без громадянства.

Регулює вирішення питань щодо гуманітарної допомоги.

         Забезпечує здійснення передбачених законодавством заходів щодо  поліпшення житлових та матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни і праці, звільнених у запас військовослужбовців, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, літніх громадян, які потребують обслуговування  вдома. Сприяє реалізації в районі гендерної політики.

Забезпечує комплексну реалізацію в районі державної політики у сфері праці, здійснює  контроль за ефективністю системи управління охороною праці в районі.

Координує визначення для підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності квоти робочих місць для працевлаштування інвалідів, інших категорій осіб, які згідно із законодавством потребують соціального захисту.

Організовує реалізацію практичних заходів, спрямованих на виконання актів Президента України та Уряду України, відповідних розпоряджень голови райдержадміністрації в галузі оборонної та мобілізаційної роботи.

Забезпечує виконання законодавства про військовий обовязок посадовими особами та громадянами, підприємствами, установами і організаціями.

Організовує підготовку молоді до військової служби, проведення призову громадян на строкову військову службу.

 

9

 

Забезпечує організацію дотримання законодавства з питань державної таємниці та контролю за його виконанням.

 

         Виконуючи функціональні повноваження перший заступник голови райдержадміністрації:

 

         1. Здійснює керівництво:

Управлінням агропромислового розвитку райдержадміністрації

         Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

         Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 

     2. Координує діяльність з:

Управлінням Держземагентства у Млинівському районі

         Представниками державної інспекції сільського господарства в Рівненській області

         Представниками Державної фітосанітарної інспекції Рівненської області

         Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

         Районною радою УТМР

         Державним підприємсвом ,,Млинівський лісгосп”

         Державним підприємсвом СЛАП ,,Млинівський держспецлісгосп

         Територіальним державним інспектором з питань праці у Рівненській області

         Районним військовим комісаріатом

         Товариством сприяння оборони України

         Управлінням Пенсійного фонду України у Млинівському районі

         Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві

Районним центром зайнятості

         Підприємствами переробної та харчової промисловості

         Управлінням ветеринарної медицини

         Відділом статистики у Млинівському районі        

Млинівським районним споживчим товариством

         Банками

 

         3. Організовує  роботу:

Районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення

Координаційної ради при райдержадміністрації з питань розвитку підприємництва

Районної робочої групи з координації дій органів виконавчої влади щодо забезпечення податкових та інших надходжень

10

 

Районної робочої групи з прискорення перегляду регуляторних актів      Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Млинівській райдержадміністрації

Районної призовної комісії      

Районної тристоронньої соціально-економічної ради

Районної комісії по розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України “Про статус учасників війни, гарантії їх соціального захисту

Районної комісії по здійсненню контролю за цільовим використанням одноразової допомоги при народженні дитини

Районної комісії по наданню населенню субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сімям

Робочої групи з організації і координації оздоровлення потерпілого внаслідок Чорнобильської катастрофи населення району

Районної комісії з питань координації зусиль щодо попередження насильства в сімї

Районної комісії з питань заробітної плати, праці та соціальної політики

Районної комісії з питань погодження грошової оцінки земель та встановлення їх ціни

Постійної комісії з питань вибору земельних ділянок для розміщення об’єктів

Комісії по визначенню та відшкодуванню збитків власникам землі та землекористувачам

Районної комісії з питань організації та проведення аукціонів на території Млинівського району

Районної робочої групи із здійснення контролю за використанням та охороною місцевих лісових ресурсів

         Спостережної комісії при райдержадміністрації

Конкурсної комісії районної державної адміністрації

 

         4. За дорученням голови райдержадміністрації забезпечує взаємодію з:

         Фінансовим управлінням райдержадміністрації

         Дубенською об’єднаною державною фінансовою інспекцією         Районним відділом (з обслуговування  Демидівського та Млинівського районів) управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській     області

         Млинівською міжрайонною державною податковою інспекцією Рівненської області Державної податкової служби

         Управлінням Державної казначейської служби у Млинівському районі Рівненської області

 

 

 

11

 

Заступник голови райдержадміністрації

ПОЛІЩУК РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

 

Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики у сфері житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури.

         Координує роботу підприємств транспорту та зв’язку з питань забезпечення потреб у перевезенні залізничним, автомобільним, повітряним транспортом і послугах зв’язку. 

         Реалізовує державну політику щодо енергопостачання та енергозбереження. У межах своїх повноважень забезпечує здійснення заходів щодо нарощування виробництва електроенергії, підвищення надійності електропостачання, формування економічно обґрунтованих тарифів на енергоносії.

         Сприяє впровадженню технологій з використання місцевих альтернативних видів палива.

         Організовує проведення робіт щодо газифікації населених пунктів.

         Забезпечує реалізацію в районі державної політики у галузі житлово-комунального та шляхового господарства.

Координує процеси будівництва та експлуатації доріг державного та місцевого значення.

Здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами і організаціями житлово-комунального господарства незалежно від форми власності, а також за технічним станом, використанням і утриманням житла.

Організовує роботу з атестації об’єктів, сертифікації продукції, робіт і послуг підприємств та організацій житлово-комунального господарства.

Сприяє залученню у порядку, визначеному законодавством, підприємств, установ і організацій до участі в розвитку житлово-комунального господарства.

Забезпечує реалізацію державної політики в питаннях діяльності товариств (об’єднань) власників квартир (будинків).

         Залучає на договірних засадах підприємства та організації до участі в розвитку потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельних матеріалів, створенні, розвитку та реконструкції об’єктів інженерного забезпечення і транспортного обслуговування.

Координує роботу будівельної галузі району. Організовує виконання будівельними підприємствами інвестиційних проектів у бюджетній сфері. Сприяє нарощуванню обсягів житлового будівництва.

Здійснює контроль за виконанням державного замовлення щодо введення в дію об’єктів житла і соціально-культурного призначення.

Організовує роботу, пов’язану з прийняттям в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у порядку, встановленому законодавством. 

Забезпечує реалізацію в районі державної політики у галузі містобудування. Організує розроблення відповідних містобудівних програм,

12

 

генеральних   планів   забудови   населених   пунктів,    іншої    містобудівної документації, проведення їх експертизи, здійснення контролю за виконанням цих програм і планів.

Сприяє організації та контролю відповідно до законодавства за охороною, реставрацією і використанням пам’яток архітектури та містобудування.

         Здійснює контроль за техногенно-екологічною безпекою, ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, розробленням і реалізацією заходів щодо охорони навколишнього природного середовища.

Сприяє  діяльності аварійно-рятувальних служб за місцем їх дислокації, під час прямування до зон надзвичайних ситуацій і під час ліквідації надзвичайних ситуацій, зокрема у наданні їм необхідних транспортних та інших матеріальних засобів і послуг.

Забезпечує здійснення державної політики у сфері ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і захисту населення від їх впливу на території району.

         Забезпечує розроблення районних екологічних програм і вносить пропозиції щодо регіональних екологічних програм.

Організовує роботу щодо ліквідації наслідків аварій, надзвичайних ситуацій, залучає до цих робіт підприємства, установи, організації незалежно від форм власності.

Контролює питання визначення для підприємств, установ та організацій лімітів використання природних ресурсів, лімітів викидів і скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище та лімітів розміщення відходів у випадках, передбачених законодавством.

Вирішує в установленому законом порядку питання припинення або зупинення діяльності підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, відшкодування збитків у разі порушення ними законодавства про охорону навколишнього природного середовища та санітарних  норм.

Координує і контролює роботу з обліку, збирання, переробки, утилізації та захоронення промислових, побутових, інших відходів, інформування населення про екологічно небезпечні аварії та ситуації, санітарний стан навколишнього природного середовища, а також про заходи, що вживаються до його поліпшення.

         Погоджує правила користування водозабірними спорудами для задоволення питних, побутових, інших потреб населення, пропозиції про обмеження або заборону використання підприємствами питної води у  промислових цілях.

 

         Виконуючи функціональні повноваження, заступник голови райдержадміністрації:

 

1. Здійснює керівництво:

        

13

 

Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

         Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації

 

         2. Координує діяльність з:

         Комунальним підприємством Млинівської селищної ради „Комбінат комунальних підприємств”

         Млинівським управлінням по експлуатації газового господарства

         Приватним підприємством  „Агропроменерго”

         Млинівською дільницею ПАТ ,,АЕС Рівнеобленерго”

Цех обслуговування споживачів Дубенського ЦПЗ № 2 Рівненської   дирекції УДППЗ ,,Укрпошта”

         Цехом телекомунікаційних послуг № 6

         Будівельними організаціями

         Приватним підприємством  ,,Млинівшляхбуд”

         Філією „Млинівський райавтодор” дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор»

         Млинівським міжрайонним управлінням Держсанепідслужби у Рівненській області

         Страховою компанією НАСК „Оранта”

         Районним сектором головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Рівненській області

        

         3. Організує роботу:

         Районної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії

         Комісії з питань розрахунків обсягів компенсацій за пільговий проїзд окремих категорій громадян, які перевозяться автомобільним транспортом загального користування

         Комісії з виявлення та запобігання самочинному будівництву на території Млинівського району

         Комісії з проведення щорічного конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку» в райні

         Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Млинівського району

         Надзвичайної протиепідемічної комісії

 

Заступник голови райдержадміністрації

СМАЛЬКО АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

 

         Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики в галузі освіти.

        

14

 

         Забезпечує розроблення прогнозів розвитку мережі закладів освіти та вносить пропозиції з цих питань до проектів програм соціально-економічного розвитку.

         Розглядає відповідно до законодавства питання про видачу ліцензій на здійснення освітньої діяльності навчально-виховними закладами різної форми власності.

         Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики  в галузі охорони здоров’я.

         Координує керівництво роботою закладів охорони здоров’я,  розроблення заходів щодо поліпшення медичного обслуговування населення.     Здійснює розроблення прогнозів розвитку мережі закладів охорони здоров’я та вносить пропозиції з цих питань до проектів програм соціально-економічного розвитку.

Організовує роботу з реалізації державної політики в галузі культури,  мистецтва і туризму, сприяє роботі творчих спілок. Забезпечує розроблення прогнозів розвитку мережі закладів культури.

         Організовує роботу у сфері туризму та курортів.

Сприяє реалізації в районі державної політики в галузі фізкультури і спорту, молодіжної політики. Забезпечує внесення пропозицій з цих питань до проектів програм соціально-економічного розвитку.

Регулює вирішення питань дитячих та молодіжних організацій.

         Забезпечує здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення житлових та матеріально-побутових умов дітей, які залишились без піклування батьків.

         Забезпечує в межах своїх повноважень виконання законодавства щодо національних меншин і міграції, всебічного розвитку  і функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя, створення умов для розвитку мов інших національностей, про свободу совісті та релігійні організації.

         Сприяє роботі національно-культурних товариств.

         Надає організаційно-методичну, експертно-аналітичну та іншу допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації у вирішенні питань, що стосуються формування і здійснення внутрішньої політики.

         Подає голові районної державної адміністрації інформаційно-аналітичні матеріали та вносить пропозиції щодо формування і реалізації внутрішньої політики.

Організовує підготовку проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань внутрішньої політики. За дорученням голови райдержадміністрації дає громадянам розяснення щодо цих розпоряджень.

Бере участь у підготовці матеріалів для засобів масової інформації з питань внутрішньої політики з метою забезпечення конституційного права громадян на задоволення їхніх інформаційних потреб.

         Аналізує і прогнозує розвиток суспільно-політичних процесів в районі.

 

15

 

         Забезпечує функціонування системи постійного моніторингу громадсько-

політичних настроїв населення та оцінки суспільно-політичної ситуації в районі. Узагальнює відомості щодо громадської думки та реагування різних верств населення на актуальні питання суспільного життя, здійснює оцінку можливих наслідків прийнятих соціальних та політичних рішень. Аналізує, узагальнює та прогнозує розвиток ситуації в інформаційному просторі.

Здійснює моніторинг діяльності політичних партій та громадських організацій, розробляє пропозиції щодо заходів, спрямованих на взаємодію райдержадміністрації з політичними партіями і громадськими організаціями у справі проведення соціально-економічних реформ, розбудови демократичної, соціальної, правової держави, розвитку громадянського суспільства.

         Координує відзначення в районі державних свят, знаменних і пам’ятних подій.

         Організує проведення  призову громадян на альтернативну (невійськову) службу.

 

         Виконуючи функціональні повноваження, заступник голови адміністрації:

                                                                                                      

         1. Здійснює керівництво:

         Відділом освіти райдержадміністрації

         Відділом культури і туризму райдержадміністрації

         Сектором з питань молоді та спорту райдержадміністрації

         Сектором внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату райдержадміністрації         

         Службою у справах дітей райдержадміністрації

         Сектором охорони здоровя райдержадміністрації

         Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 

 

2. Координує діяльність з:

Районною організацією Товариства Червоного Хреста України

         Вищим та середніми навчальними закладами району

         Районними ветеранськими організаціями

         Комунальними організаціями „Редакція газети „Гомін” і „Редакція районного радіомовлення ” Млинівської районної ради Рівненської області

         Редакційними колегіями „Книга пам’яті”, серії книг „Реабілітовані історією”

         Аптеками

         Закладами охорони здоров’я

         ФСТ ,,Колос       

 

    

 

16

 

     3. Організовує роботу:

         Районної координаційної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-  інфекції/СНІДу

         Районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби

Районної комісії з питань захисту прав дитини

Евакуаційної комісії

Громадської ради при районній державній адміністрації

 

Керівник апарату райдержадміністрації

РАДЧУК ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА

 

Очолює і організовує роботу апарату райдержадміністрації, виконання покладених на апарат завдань із правового, організаційного, кадрового та іншого забезпечення діяльності адміністрації.

         Координує роботу структурних підрозділів і посадових осіб апарату, забезпечує виконання доручень голови райдержадміністрації, контроль за реалізацією яких покладається на апарат або його структурні підрозділи.

Забезпечує взаємодію структурних підрозділів апарату з управліннями, відділами, секторами та іншими службами адміністрації, виконавчим апаратом районної ради, органами виконавчої  влади і місцевого самоврядування.

         Вносить голові райдержадміністрації пропозиції з питань структури та штатного розпису апарату, чисельності, фонду оплати праці відділів, секторів апарату райдержадміністрації.

         Затверджує посадові інструкції працівників апарату. Забезпечує дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку (режиму роботи). З питань, віднесених до його компетенції та відповідно до законодавства видає накази.

         Готує пропозиції до проектів розпоряджень голови райдержадміністрації про розподіл повноважень керівництва адміністрації.

Забезпечує розроблення регламенту районної державної адміністрації та правил внутрішнього трудового розпорядку.

         Забезпечує підготовку проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, інших документів з питань, віднесених до компетенції апарату. Візує всі проекти розпоряджень, підписує додатки до них і подає на розгляд голові райдержадміністрації.

         Відповідає за стан діловодства та виконавської дисципліни.

         Забезпечує своєчасне доведення розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації до відповідних органів, службових осіб, населення.

За дорученням голови райдержадміністрації створює робочі групи та комісії із спеціалістів управлінь, відділів, інших служб райдержадміністрації для вивчення питань і підготовки пропозицій з проблем, які підлягають розгляду при голові райдержадміністрації.

        

17

 

         На підставі пропозицій заступників голови райдержадміністрації, керівників відділів, секторів, управлінь, інших служб райдержадміністрації забезпечує складання проектів планів роботи та інших заходів райдержадміністрації.

Забезпечує інформування голови райдержадміністрації  про діяльність органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування.

Забезпечує підготовку матеріалів з питань призначення, погодження, укладання і розірвання контрактів, притягнення до відповідальності та заохочення керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління райдержадміністрації.

За дорученням голови райдержадміністрації готує у встановленому порядку погодження про призначення та звільнення з посад керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, клопотання про відповідність їх займаній посаді.

Координує роботу з кадрами в органах державної виконавчої влади.

Контролює дотримання вимог Закону України „Про державну службу”, ,,Про засади запобігання і протидії корупції”, інших нормативно-правових актів з питань державної служби та боротьби з корупцією. Забезпечує реалізацію заходів щодо добору, підготовки, перепідготовки кадрів апарату райдержадміністрації,

управлінь та відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, підвищення їх кваліфікації, створення кадрового резерву на ці посади, його навчання і стажування.

Подає на державну реєстрацію нормативно-правові акти райдержадміністрації.

         Забезпечує дотримання законодавства щодо розгляду звернень громадян  в районній державній адміністрації, контролює стан цієї роботи  відповідно до законодавства в структурних підрозділах райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях, установах, що розташовані на території району.

         Організує експертизу клопотань і забезпечує підготовку  проектів рішень та подань  про нагородження державними нагородами, відзнаками та почесними званнями України.

         Організовує правове забезпечення діяльності апарату райдержадміністрації, розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання апарату.

         Сприяє реалізації визначених законодавством заходів, спрямованих на забезпечення підготовки та проведення в районі виборів Президента України, депутатів усіх рівнів, референдумів.

Вирішує питання проведення виборів, референдумів, адміністративно-територіального устрою у межах повноважень райдержадміністрації та

18

 

забезпечує взаємодію місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій з питань створення і ведення державного реєстру виборців.

Здійснює керівництво регіональною програмою інформатизації, організовує виконання регіональних програм і проектів інформатизації органів виконавчої влади в районі.

 

         Виконуючи функціональні повноваження, керівник апарату райдержадміністрації:

                                                                                                      

1. Здійснює керівництво:

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

         Архівним відділом райдержадміністрації

Відділом ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

 

  1. Координує діяльність з:

Юридичним сектором апарату райдержадміністрації

Сектором контролю апарату райдержадміністрації

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобіліза-ційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

Фінансово-господарським відділом апарату райдержадміністрації

Сектором внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату райдержадміністрації

Млинівським районним управлінням юстиції Рівненської області

                                                                                    

3. Організовує роботу:

         Постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян

         Експертної комісії апарату райдержадміністрації

Районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової   освіти населення

        

 

Порядок заміщення керівного складу райдержадміністрації

 

Худик                                                        Теслюк

Ганна Романівна                                      Анатолій Олександрович

голова районної державної                       перший заступник голови

адміністрації                                      районної державної адміністрації

 

 

 

19

 

Теслюк                                                     Поліщук

Анатолій Олександрович                        Роман Олександрович

перший заступник голови                          заступник голови

районної державної адміністрації                районної державної адміністрації

 

Поліщук                                                   Теслюк

Роман Олександрович                            Анатолій Олександрович

заступник голови                                       перший заступник голови

районної державної адміністрації                районної державної адміністрації

 

Смалько                                                   Поліщук

Анатолій Васильович                              Роман Олександрович        

заступник голови                                      заступник голови

районної державної адміністрації                районної державної адміністрації

 

Радчук                                                      Смалько

Валентина Володимирівна                      Анатолій Васильович

керівник апарату                                       заступник голови

районної державної адміністрації                районної державної адміністрації

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                       В.Радчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                                     до розпорядження голови

Млинівської          райдержадміністрації

                                                                                              03.06.2013 № 126

 

Закріплення першого заступника, заступників голови

райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації

щодо взаємодії з виконкомами сільських та селищної рад

 

Теслюк                                    - перший заступник                Миколаївська

Анатолій Олександрович         голови                                    Млинівська

                                               райдержадміністрації               Торговицька                                                                                                      Війницька

                                                                                              Берегівська

                                                                                              Острожецька

                                                                                              Певжівська

                                                                                              Уїздецька   

 

Поліщук                                 - заступник голови                 Підгаєцька

Роман Олександрович            райдержадміністрації               Владиславівська

                                                                                              Добрятинська

                                                                                              Смордвівська

                                                                                               Мальованська

                                                                                              Радянська

                                                                                              Малинська

 

Смалько                                  - заступник голови                 Перемилівська

Анатолій Васильович               райдержадміністрації               Привітненська

                                                                                              Пітушківська

                                                                                              Пугачівська

                                                        Посниківська

                                                        Новоукраїнська

                                                        Підлозцівська                                                                         Ярославицька

 

Радчук                                    - керівник апарату                  Хорупанська

Валентина Володимирівна       райдержадміністрації               Вовницька

                                                                                              Бокіймівська

                                                        Малодорогостаїв-                                                        ська

                                                        Довгошиївська

                                                        Кораблищенська

                                                        Новосілківська

 

Керівник апарату адміністрації                             В.Радчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 
 
 
 
 
Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Безкоштовна гаряча лінія ГО «Донбас SОS»

Майбутня професія - ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ

Млинівський районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ)....