На головну

Нормативна база                              Мапа сайту

 
 квітня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 
і

                                  МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ

                            

             35100 смт Млинів, вул. Народна, 1,  тел.факс (03659)6-45-85, e-mail: mlunrda@rv.gov.ua

і
Про план заходів щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення в районній державній адміністрації



 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
 


 
 
 


УКРАЇНА
 

МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

06 грудня 2013 року                                                                           № 284

 

Про план заходів щодо мінімізації

можливості виникнення конфлікту

інтересів осіб, уповноважених на

виконання функцій держави, та

врегулювання конфлікту інтересів

у разі його виникнення в районній

державній адміністрації

 

На підставі розпорядження голови обласної державної адміністрації від 29.10.2013 № 567 ,,Про план заходів щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення в обласній державній адміністрації,  відповідно до Закону України ,,Про засади запобігання і протидії корупції із змінами та доповненнями,  Указу Президента України від 23.04.2013 № 229/2013 ,,Про План заходів щодо реалізації у 2013 році положень Стратегії державної кадрової політики на 2012 - 2020 роки, а також з метою мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів та його врегулювання у разі виникнення в районній державній адміністрації:

 

          1. Затвердити план заходів щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення в районній державній адміністрації (далі - план заходів) згідно з додатком.

 

          2. Виконавцям про хід виконання плану заходів інформувати районну державну адміністрацію до 10 січня та 10 липня 2014 року.

 

 3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Радчук В.В.

 

 

Голова адміністрації                                                                   Г.Худик

 

 

                                                                                     Додаток

                                                                                     до розпорядження голови

                                                                                    райдержадміністрації

                                                                                     06.12.2013 № 284

 

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

 щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення в районній державній адміністрації

 

 

1. Забезпечити подання державними службовцями райдержадміністрації в установленому порядку відомостей щодо близьких осіб, які працюють у державному органі, а у разі виникнення обставин безпосереднього підпорядкування - вжиття в установлені строки заходів щодо їх усунення.

 

Постійно                                                      Відділ організаційно-кадрової роботи

апарату райдержадміністрації,

керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату

 

          2. Дотримуватись вимог законодавства при проведенні спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад державної служби.

 

Постійно                                                      Відділ організаційно-кадрової роботи

апарату райдержадміністрації,

                                                                  структурні

підрозділи райдержадміністрації

 

         3. Попереджати осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, про встановлені законодавством обмеження, які пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням. Забезпечити подання в установленому порядку такими особами інформації про наявність у них корпоративних прав.

 

Постійно                                                       Відділ організаційно-кадрової роботи

апарату райдержадміністрації,

                                                                           структурні

підрозділи райдержадміністрації

 

         4. Забезпечити подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави, декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік у порядку і на підставах, передбачених статтею 12 Закону України ,,Про засади запобігання і протидії корупції, надавати методичну допомогу у їх заповненні.

2

 

 Постійно                                                     Відділ організаційно-кадрової роботи

                                                                      апарату райдержадміністрації,

керівники структурних підрозділів райдержадміністрації

 

         5. Уживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів на державній службі, а у разі його виникнення - невідкладно у письмовій формі інформувати про зазначене безпосереднього керівника.

 

  Постійно                                                     Державні службовці апарату та

                        структурних

підрозділів райдержадміністрації

 

         6. Забезпечити при виявленні конфлікту інтересів своєчасне реагування, усунення службової особи від прийняття рішення (участі в прийнятті рішення) або запобігання вчиненню дій та прийняттю рішень в умовах конфлікту інтересів. У разі потреби забезпечити застосування контролю відповідно до Загальних правил поведінки державного службовця, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 04.08 2010 року № 214, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2010 за № 1089/18384, з наступними змінами і доповненнями.

 

Постійно                                                      Керівники структурних підрозділів

райдержадміністрації та її апарату

 

          7. Забезпечувати якісний добір і розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору, їх об'єктивну атестацію, щорічну оцінку виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань. Запобігати прийняттю на службу осіб, у яких у зв’язку з призначенням на посаду виникатиме конфлікт інтересів.

 

Постійно                                                      Керівники структурних підрозділів

райдержадміністрації та її апарату

 

        

 

 

                  

Керівник апарату райдержадміністрації                                        В.Радчук

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 
 
 
 
 
Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Безкоштовна гаряча лінія ГО «Донбас SОS»

Майбутня професія - ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ

Млинівський районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ)....