На головну

Нормативна база                              Мапа сайту

 
 березня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 
і

                                  МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ

                            

             35100 смт Млинів, вул. Народна, 1,  тел.факс (03659)6-45-85, e-mail: mlunrda@rv.gov.ua

і
58



 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
 


 
 
 


УКРАЇНА
 

МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

                                                                                 

 

17 лютого ­­ 20 17  року                                                                       № 58  

 

Про затвердження положення

про апарат Млинівської районної

державної  адміністрації

 

         Відповідно до статті 44 Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації”, Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року № 2263 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року № 1270), регламенту Млинівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 16 березня 2004 року № 74:

 

         1. Затвердити положення про апарат Млинівської районної державної адміністрації, що додається.

 

         2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 22 лютого 2000 року № 68 ,,Про затвердження положення про апарат Млинівської районної державної адміністрації”.

 

         3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Радчук В.В.

 

 

 

В.о. голови адміністрації                                                             Л.Мельнишин

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до розпорядження голови

Млинівської районної

державної адміністрації

17.02.2017 58

ПОЛОЖЕННЯ

 

про апарат Млинівської районної державної адміністрації

 

 

1. Загальні засади

 

         1. Апарат Млинівської районної державної адміністрації (далі - апарат) утворюється відповідно до статті 44 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” головою районної державної адміністрації в межах виділених бюджетних коштів і підпорядковується голові райдержадміністрації.

 

          2. Апарат у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про місцеві державні адміністрації”, ,,Про державну службу”, іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями голови райдержадміністрації, регламентом Млинівської районної державної адміністрації, наказами керівника апарату райдержадміністрації та цим Положенням.

 

3.      Апарат у процесі виконання покладених на нього завдань:

 

взаємодіє з Рівненською облдержадміністрацією, Центральною виборчою комісією, іншими органами виконавчої влади вищого рівня, районною радою, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень райдержадміністрації), структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян та громадянами;

 

          отримує від структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій в установленому порядку матеріали і звіти про виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих у межах повноважень районної державної адміністрації згідно з чинним законодавством України.

 

2. Основні завдання апарату

2. Основними завданнями апарату є:

 

2

 

2.1. Здійснення правового, кадрового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності районної державної адміністрації.

 

        2.2.  Підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів з питань, що належить до компетенції апарату.

 

        2.3. Забезпечення системи документообігу та контролю за виконанням актів законодавства та розпоряджень голови обласної та районної державної адміністрацій, забезпечення роботи з питань звернень громадян.

 

          2.4. Інформування    голови районної державної адміністрації про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення громадян, народних депутатів України, депутатів місцевих рад структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.

 

 2.5. Надання методичної та іншої практичної допомоги органам місцевого самоврядування.

 

3. Повноваження апарату

 

       3. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:

 

       3.1. Опрацьовує та подає голові районної державної адміністрації документи та звернення, що надходять до райдержадміністрації, готує за результатами їх розгляду аналітичні, довідкові й інші необхідні матеріали, а також проекти доручень голови та заступників голови райдержадміністрації.

 

       3.2. Проводить за дорученням голови районної державної адміністрації перевірки стану виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації у структурних підрозділах райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях в межах і порядку, встановлених законодавством.

 

       3.3. Опрацьовує та подає голові районної державної адміністрації проекти планів роботи районної державної адміністрації, аналізує стан їх виконання.

 

       3.4. Готує спільно з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації інформаційні, аналітичні та інші матеріали, проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, доручень голови та заступників голови райдержадміністрації тощо.

 

3.5. Здійснює організаційне та матеріально-технічне забезпечення підготовки і проведення засідань колегії районної державної адміністрації, нарад, інших заходів, що проводяться головою районної державної адміністрації та його заступниками.

3

 

       3.6. Вивчає і узагальнює роботу структурних підрозділів райдержадміністрації, надає їм відповідну практичну та методичну допомогу з питань, що належать до повноважень апарату.

 

       3.7. Забезпечує у межах повноважень взаємодію з облдержадміністрацією, районною радою, органами місцевого самоврядування.

 

       3.8. Разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації забезпечує вирішення питань, пов'язаних з участю голови райдержадміністрації у заходах, що проводяться спільно із вищестоящими органами виконавчої влади.

 

       3.9. Бере участь відповідно до законодавства у реалізації заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням виборів, референдумів та у вирішенні питань адміністративно-територіального устрою.

 

3.10. Забезпечує взаємодію місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій з питань створення і ведення Державного реєстру виборців, здійснення контролю за виконанням актів розпорядника Державного реєстру виборців на території району.

 

       3.11. Розглядає в установленому Законом України „Про Державний реєстр виборців” порядку звернення осіб і політичних партій, зокрема щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності відділів ведення Державного реєстру виборців.

 

       3.12. Організовує роботу відділу ведення Державного реєстру виборців області та здійснює контроль за виконанням ним актів розпорядника Державного реєстру виборців, забезпечує взаємодію місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій у процесі створення і ведення Державного реєстру виборців. У разі призначення виборів чи референдумів контролює своєчасність формування й виготовлення списків виборців відділом ведення Державного реєстру виборців та їх передачі відповідним виборчим комісіям.

 

       3.13. Забезпечує відповідність проектів нормативно-правових актів голови райдержадміністрації Конституції України та законам України, іншим актам законодавства України, а також узгодженість їх з раніше прийнятими актами.

 

       3.14. Здійснює опрацювання та проводить правову експертизу проектів розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, забезпечує дотримання вимог чинного законодавства під час їх підготовки.

 

       3.15. Надає методичну й іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами та посадовими особами районної державної адміністрації.

4

 

         3.16. Забезпечує організацію роботи з кадрових питань та державної служби в районній державній адміністрації, її структурних підрозділах, на підприємствах, в установах, організаціях, що належать до сфери управління райдержадміністрації. Разом з відповідними структурними підрозділами аналізує і узагальнює практику роботи з кадрами, вносить пропозиції щодо її удосконалення, забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів.

 

         3.17. Здійснює контроль за дотриманням законодавства про державну службу.

 

         3.18. Бере участь в межах повноважень у реалізації державної антикорупційної політики в райдержадміністрації відповідно до Закону України ,,Про запобігання корупції”, забезпечує взаємодію з правоохоронними органами.

 

         3.19. Забезпечує ведення діловодства в райдержадміністрації, у тому числі з грифом  обмеження доступу ,,Для службового користування”. Перевіряє  стан роботи  з документами й надає методичну допомогу з питань організації та ведення діловодства структурним підрозділам районної державної адміністрації та її апарату.

 

         3.20. Забезпечує контроль за виконанням документів, їх зберігання та передачу в установленому порядку до архівного відділу райдержадміністрації.

3.21. Перевіряє виконання документів структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, реагування на запити і звернення громадян, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, надає їм допомогу в організації цієї роботи.

 

         3.22. Організовує особистий прийом громадян і розгляд звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які зумовлюють обґрунтовані скарги та зауваження громадян. Перевіряє в установленому порядку стан цієї роботи в структурних підрозділах районної державної адміністрації, надає допомогу в організації та контролює стан роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях.

 

          3.23. Розглядає за дорученням голови районної державної адміністрації запити народних депутатів України, депутатів місцевих рад, надає методичну та практичну допомогу органам місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції апарату.

5

 

          3.24. Надає методичну допомогу створеним головою районної державної адміністрації консультативним, дорадчим та іншим допоміжним органам, службам та комісіям у виконанні ними своїх повноважень.

 

3.25. Бере участь у підготовці пропозицій та готує відповідні документи щодо нагородження

 

державними нагородами, президентськими відзнаками, почесними званнями України, відомчими відзнаками та заохоченнями обласної та районної державних адміністрацій.

 

3.26.       Здійснює    матеріально-технічне,    господарське,     інформаційно-

комп'ютерне забезпечення діяльності апарату районної державної адміністрації в межах кошторису на утримання апарату.

 

          3.27. Аналізує разом з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації суспільно-політичне, соціально-економічне становище в районі та подає відповідні пропозиції з цих питань голові районної державної адміністрації.

 

         3.28. В установленому  порядку бере участь у реалізації делегованих районною радою повноважень райдержадміністрації  з управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища району та передане до сфери управління районної державної адміністрації, здійснює опрацювання проектів статутів відповідних підприємств, установ, організацій та контрактів з їх керівниками.

 

          3.29. Забезпечує та організовує в межах повноважень висвітлення діяльності районної державної адміністрації на її офіційному веб-сайті та у засобах масової інформації.

 

          3.30. Забезпечує дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.

 

          3.31. Здійснює фінансові розрахунки, пов’язані із забезпеченням діяльності районної державної адміністрації, веде бухгалтерський облік і звітність.

 

          3.32. Веде статистичну звітність з питань, що належать до компетенції апарату.

 

          3.33. Організовує роботу щодо доступу до публічної інформації, володільцем якої є апарат, вживає заходів щодо розгляду, опрацювання, обліку, систематизації, аналізу та надання відомостей на запити на інформацію, що надходять до райдержадміністрації, консультацій під час оформлення запитів.

 

          3.34. Здійснює обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, адміністративно-правових відносин, відносин у сфері бухгалтерського  обліку, звернень  громадян  та  інших  завдань, покладених  на

 

6

 

апарат райдержадміністрації. Забезпечує захист персональних даних під час їх

обробки у базах персональних даних, володільцем яких є апарат.

 

          3.35. Забезпечує виконання завдань з питань мобілізаційної та режимно-секретної роботи.

 

         3.36. У межах, визначених чинним законодавством, за дорученням голови районної державної адміністрації виконує інші функції.

 

4. Права апарату

4. Апарат має право:

 

          4.1. Здійснювати організаційне забезпечення та в межах повноважень проводити перевірки стану додержання Конституції України та законів України, інших актів законодавства органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності і підпорядкування за напрямами, визначеними статтею 16 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”.

 

          4.2. Залучати спеціалістів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками), науковців для вивчення й розгляду питань, що належать до його компетенції.

 

          4.3. Одержувати в установленому порядку від територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, державного управління, структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи й інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики – безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на цього завдань.

 

          4.4. Скликати в установленому порядку наради, семінари з питань, що належать до його компетенції.

 

5. Керівник апарату райдержадміністрації

5. При виконанні своїх повноважень керівник апарату райдержадміністрації:

 

5.1. Очолює апарат райдержадміністрації, здійснює керівництво його діяльністю, організовує роботу з питань правового, кадрового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності райдержадміністрації.

 

5.2.   Забезпечує   підготовку   аналітичних,    інформаційних    та     інших

 

7

 

матеріалів з питань,    що     належать    до    компетенції     апарату      райдержадміністрації, систематичний  контроль за  виконанням  актів законодавства та розпоряджень голови обласної державної та голови районної державної адміністрацій.

 

5.3. Інформує голову районної державної адміністрації про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення громадян, народних депутатів України, депутатів місцевих рад структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.

 

5.4. Координує роботу структурних підрозділів і посадових осіб апарату, забезпечує виконання доручень голови райдержадміністрації, контроль за реалізацією яких покладається на апарат райдержадміністрації або його структурні підрозділи.

 

5.5. Забезпечує у межах своїх повноважень взаємодію з Рівненською обласною державною адміністрацією, органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.

 

5.6. Готує узгоджені пропозиції щодо розподілу функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації.

 

5.7. Забезпечує контроль за додержанням вимог Закону України ,,Про державну службу’’, інших актів законодавства з цих питань.

 

5.8. Організовує підготовку регламенту районної державної адміністрації, правил внутрішнього трудового розпорядку, проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, інших документів з питань, віднесених до компетенції апарату райдержадміністрації.

 

5.9. Візує всі проекти розпоряджень, підписує додатки до них і подає на розгляд голові райдержадміністрації.

 

5.10. Забезпечує реалізацію заходів щодо управління архівною справою та діловодством в апараті райдержадміністрації.

 

5.11. Організовує доведення розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації до виконавців, відповідає за стан діловодства, обліку і звітності.

 

5.12. Здійснює керівництво відповідними колегіальними, консультативними та допоміжними органами (комісіями, радами тощо).

 

5.13. Забезпечує координацію роботи щодо підготовки засідань колегії райдержадміністрації, нарад  за  участю  голови  райдержадміністрації, проектів

 

8

 

програм робочих поїздок в район посадових осіб області.

 

5.14. Затверджує  в  установленому   порядку  посадові  інструкції   працівників апарату райдержадміністрації, якщо інше не передбачено актами законодавства.

 

5.15. Забезпечує опрацювання та подає голові районної державної адміністрації проекти планів роботи районної державної адміністрації, здійснення контролю за їх виконанням.

 

5.16. Спрямовує, координує та контролює роботу щодо організаційної підтримки, забезпечення взаємодії місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій стосовно створення і ведення Державного реєстру виборців, виконання рішень розпорядника Державного реєстру виборців.

 

5.17. Забезпечує проведення правової експертизи проектів розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, дотримання вимог чинного законодавства під час їх підготовки.

 

5.18. Забезпечує підготовку в установленому порядку документів з питань призначення на посади, звільнення з посад керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, працівників апарату райдержадміністрації, а також з питань заохочення та притягнення їх до відповідальності.

 

5.19. Забезпечує реалізацію заходів щодо добору, підготовки, перепідготовки кадрів апарату райдержадміністрації, структурних підрозділів райдержадміністрації, підвищення їх кваліфікації, навчання і стажування.

 

5.20. Забезпечує взаємодію з Львівським регіональним інститутом державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, іншими вищими навчальними закладами щодо виконання державного замовлення на підготовку державних службовців, їх перепідготовку та підвищення кваліфікації.

 

5.21. Організовує підготовку матеріалів до нагородження державними нагородами України, відзнаками Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, обласної ради, райдержадміністрації та районної ради, вносить пропозиції з цього питання.

 

5.22. За дорученням голови райдержадміністрації утворює робочі групи та комісії із залученням спеціалістів структурних підрозділів райдержадміністрації для вивчення питань і підготовки пропозицій з проблем, які підлягають розгляду при голові райдержадміністрації.

 

5.23. За дорученням голови райдержадміністрації забезпечує підготовку в установленому порядку документів щодо погодження призначення на посади та

9

 

звільнення з посад керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

 

5.24. Організовує реалізацію заходів, спрямованих на виконання актів законодавства, відповідних розпоряджень голови райдержадміністрації з питань оборонної, мобілізаційної роботи.

 

5.25. Забезпечує дотримання законодавства щодо розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації, контролює стан цієї роботи відповідно до законодавства в структурних підрозділах райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях, установах, що розташовані на території району.

 

5.26. Організовує роботу щодо доступу до публічної інформації та захисту персональних даних в апараті райдержадміністрації.

 

5.27. Забезпечує та організовує у межах повноважень висвітлення діяльності райдержадміністрації на її офіційному веб-сайті та у засобах масової інформації.

 

5.28. Забезпечує виконання законодавства про військовий обов’язок посадовими особами працівниками апарату райдержадміністрації.

 

5.29. Здійснює інші повноваження, покладені на апарат райдержадміністрації актами законодавства та положенням про апарат райдержадміністрації.

 

5.30. З питань, віднесених до повноважень керівника апарату, та відповідно до законодавства може видавати накази.

 

5.31. У разі відсутності керівника апарату райдержадміністрації його функції і повноваження здійснює виконуючий обов’язки керівника апарату райдержадміністрації.

 

6. Організація роботи апарату

                       

                   6.1.  Організація роботи апарату здійснюється відповідно до регламенту Млинівської районної державної адміністрації, Інструкції з діловодства в апараті Млинівської районної державної адміністрації та цього Положення.

 

          6.2. Робота апарату, його структурних підрозділів планується в порядку, встановленому регламентом Млинівської районної державної адміністрації.

Структуру, штатний розпис, граничну чисельність, фонд оплати праці працівників апарату та видатки на його утримання затверджує голова районної державної адміністрації.

10

 

          6.3. Кошторис доходів і видатків та штатний розпис апарату районної державної адміністрації затверджуються в установленому законодавством порядку.

 

          6.4. Структурні підрозділи апарату здійснюють свої повноваження на підставі відповідних Положень про структурні підрозділи апарату райдержадміністрації.

 

6.5. Керівників та працівників структурних підрозділів апарату призначає на посаду й звільняє з посади голова районної державної адміністрації в установленому порядку.

 

Керівник апарату адміністрації                                                    В.Радчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 
 
 
 
 
Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Безкоштовна гаряча лінія ГО «Донбас SОS»

Майбутня професія - ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ

Млинівський районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ)....