На головну

Нормативна база                              Мапа сайту

 
 квітня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 
і

                                  МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ

                            

             35100 смт Млинів, вул. Народна, 1,  тел.факс (03659)6-45-85, e-mail: mlunrda@rv.gov.ua

і
258



 
УКРАЇНА

             МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЇ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

                                    

07 вересня 2017 року                                                                   № 258

 

Про Програму розвитку

фізичної культури і спорту 

в Млинівському районі

на період до 2020 року

 

          На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02 серпня 2017 року № 422 «Про Програму розвитку фізичної культури та спорту в Рівненській області на період до 2020 року», відповідно до ст.13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про фізичну культуру і спорт», Указу Президента України від 28 вересня 2004 року № 1148/2004 «Про Національну доктрину розвитку фізичної культури і спорту», постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2017 року № 115 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року», з метою ефективного розвитку фізичної культури і спорту, пропаганди здорового способу життя, профілактики захворювань, формування гуманістичних цінностей, створення умов для всебічного гармонійного розвитку людини, сприяння досягненню фізичної та духовної досконалості людини, формування патріотичних почуттів у жителів Млинівського району:   

 

1.     Схвалити Програму розвитку фізичної культури і спорту в Млинівському

районі на період до 2020 року  (далі – Програма), що додається.

 

2.     Відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації подати Програму

на затвердження районній раді в установленому порядку.  

 

3.     Фінансовому     управлінню     райдержадміністрації      при внесенні змін

до районного бюджету на 2017 рік, та при формуванні районного бюджету на наступні роки передбачити кошти на фінансування заходів Програми в межах наявних фінансових ресурсів.

 

4.    Визнати таким, що втратили чинність розпорядження  голови райдержадміністрації від 27 грудня 2013 № 312 «Про Програму розвитку фізичної культури і спорту в Млинівському районі на 2014-2016 роки», від 05 січня 2015 року № 2 «Про зміни до Програми  розвитку фізичної культури і спорту в Млинівському районі на 2014-2016 роки», від 28 вересня 2015 року № 205 «Про змін до Програми розвитку фізичної культури і спорту в Млинівському районі на 2014-2016 роки», від 17 жовтня 2016 року № 258 «Про змін до програми розвитку фізичної культури та спорту в Млинівському районі на 2014-2016 роки», від 16 грудня 2016 № 328 «Про схвалення змін до програми розвитку фізичної культури та спорту в Млинівському районі на 2014-2016 роки».

 

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

                                                                                  

 

 

Голова адміністрації                                                                     П.Рухер

 

 

   

           

                                                                                     Додаток

                                                                                     до розпорядження голови

                                                                                     райдержадміністрації

                                                                                     07.09.2017 № 258

                                                                 

ПРОГРАМА

розвитку фізичної культури і спорту в Млинівському районі

на період до 2020 року

 

І. Стан та проблеми реалізації державної політики

у сфері фізичної культури і спорту

 

Реалізація державної політики протягом останніх років обумовила в районі певні позитивні зміни у сфері фізичної культури і спорту. Визначено організаційно-управлінські, нормативно-правові та інші засади її розвитку у нових соціально-економічних умовах. Закріплено прогресивні тенденції з окремих напрямів фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності в районі. Зокрема, активізується олімпійський, ветеранський спортивний рух; збережена ефективна система проведення спортивних заходів, передусім комплексних та багатоступеневих змагань.

Проте досягнутий рівень розвитку фізичної культури і спорту в районі не забезпечує оптимальної рухової активності кожної людини впродовж усього життя, поліпшення стану здоров'я, профілактики захворювань та фізичної реабілітації.

Особливе занепокоєння викликає загальне погіршення стану здоров'я населення, що призводить до зменшення кількості осіб, які можуть бути залучені до дитячо-юнацького спорту та спорту вищих досягнень, зокрема спроможних витримувати значні фізичні навантаження та досягати високих спортивних результатів.

Існуюча система спорту в районі також має ряд проблем. Найістотніша  з-поміж них – це низька ефективність діючого механізму масового залучення дітей до початкових занять спортом, відбору найбільш обдарованих та удосконалення їхньої майстерності на етапах багаторічної спортивної підготовки. Недостатніми є обсяги фінансування підготовки та участі збірних команд району в обласних спортивних заходах. Не набуло соціально важливого значення вирішення проблем, пов'язаних з нагальною необхідністю створення розгалуженої мережі сучасних спортивних споруд як для потреб спорту вищих досягнень, так і для потреб масового спорту.

В районі, як і в області, не налагоджено ефективних механізмів об'єднання зусиль та ресурсів державних, громадських та приватних організацій, зацікавлених у динамічному розвитку фізичної культури і спорту.

Основними проблемами у кадровому забезпеченні сфери фізичної культури    і    спорту    є   недостатня   кількість    кваліфікованих    кадрів    з

                                                      

2

фізкультурно-спортивної роботи та низький рівень престижності професій спортивного тренера та інструктора з фізичної культури.

У сфері фізичної культури і спорту повільно впроваджуються у практику роботи передові технології, досягнення спортивної науки та спортивної медицини. Відсутня ефективна система пропаганди фізичної культури і спорту серед широких верств населення через засоби масової інформації.

                                      

II. Мета та основні завдання Програми

 

Мета Програми полягає у створенні умов для:

залучення широких верств населення до систематичних занять фізичною культурою і масовим спортом, популяризації здорового способу життя та сприяння розвитку фізкультурно-спортивної реабілітації;

максимальної реалізації здібностей обдарованої молоді, в тому числі і молоді з інвалідністю, у дитячо-юнацькому, резервному спорті, спорті вищих досягнень та виховання її в дусі олімпізму.

Для досягнення мети Програми необхідно вирішити такі основні завдання:

забезпечення збільшення рухової активності дітей та молоді, у тому числі із залученням батьків до такого процесу;

збільшення чисельності населення, залученого до систематичних занять фізичною культурою і масовим спортом за місцем роботи, проживання, в місцях масового відпочинку, пришкільних таборах, закладах відпочинку та об’єктах туристичної інфраструктури;

забезпечення фізкультурно-оздоровчої діяльності і фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів;

сприяння розвитку дитячого, дитячо-юнацького та резервного спорту;

забезпечення постійної модернізації матеріально-технічної бази закладів дитячо-юнацького та резервного спорту;

удосконалення процесу відбору обдарованих дітей, які мають високий рівень підготовленості та здатні під час навчально-тренувальних занять витримувати значні фізичні навантаження, для подальшого залучення їх до системи резервного спорту;

проведення на належному організаційному рівні на території району районних, обласних та всеукраїнських спортивних заходів;

формування сучасної системи та забезпечення поступового підвищення кваліфікації кадрів сфери фізичної культури і спорту, у тому числі для спеціалістів спортивної медицини, представників військових формувань та правоохоронних служб, а також спортсменів, що припинили свою діяльність у спорті, з метою їх соціальної адаптації;

 проведення щороку семінарів для фахівців сфери фізичної культури і спорту та тренерів, сприяння їх участі в обласних та всеукраїнських форумах;

створення системи підготовки та атестації волонтерів для сфери фізичної культури і спорту;

удосконалення системи відзначення та заохочення спортсменів, тренерів, ветеранів фізичної культури і спорту;

забезпечення наукового та медичного супроводу підготовки спортсменів;

забезпечення розвитку спортивної інфраструктури, у тому числі будівництва за підтримки органів місцевого самоврядування сучасних спортивних споруд, належного їх обладнання та використання;

сприяння залученню інвестицій до реалізації завдань з розвитку фізичної культури і спорту, поширюючи меценатство та спонсорство;

здійснення заходів, спрямованих на формування світогляду, орієнтованого на здоровий спосіб життя, престиж фізичного здоров’я, патріотичне виховання;

сприяння розвитку міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту;

сприяння розвитку олімпійського, паралімпійського та дефлімпійського рухів, неолімпійських видів спорту та спорту ветеранів;

забезпечення пропаганди і впровадження відповідних принципів та ідеалів олімпійського руху;

залучення до співпраці з розвитку фізичної культури і спорту громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

 

ІІІ. Напрями виконання Програми

 

Заходи щодо реалізації Програми здійснюються за такими напрямами:

1. Розвиток фізичної культури та масового спорту:

1) фізичне виховання у навчальних закладах;

2) фізична культура і масовий спорт за місцем проживання та в місцях масового відпочинку населення;

3) фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед усіх верств сільського населення;

4) фізична культура та масовий спорт за місцем роботи громадян;

5) фізкультурно-оздоровча діяльність, фізкультурно-спортивна реабілітація та спорт інвалідів.

6) проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленності населення району.

2. Розвиток дитячого, дитячо-юнацького та резервного спорту.

3. Розвиток спорту вищих досягнень.

4. Розвиток ветеранського спортивного руху та спорту ветеранів.

5. Удосконалення системи забезпечення розвитку фізичної культури і спорту:

1) кадрове забезпечення;

2) матеріально-технічне забезпечення;

3) фінансове забезпечення;

4) наукове забезпечення;

5) медичне забезпечення;

6) інформаційно-пропагандистське забезпечення;

7) міжнародна діяльність.

          6. Участь державних та громадських інституцій у реалізації державної політики щодо розвитку фізичної культури і спорту.

 

IV. Фінансове забезпечення виконання Програми

 

Фінансування заходів Програми буде здійснюватись за рахунок коштів районного бюджету, а також інших джерел не заборонених законодавством України, включаючи власні ресурси організацій фізкультурно-спортивної спрямованості, вітчизняних та іноземних інвесторів, власні кошти громадян.

Обсяг видатків, необхідних для виконання Програми, визначається щороку з урахуванням можливостей районного бюджету під час формування їх показників.

 

V. Очікувані результати виконання Програми

 

Виконання Програми дасть можливість:

залучити до активного дозвілля та відпочинку населення, насамперед молодь, із використанням різноманітних форм рухової активності та щорічним збільшенням на 1 – 2 відсотки рівня охоплення населення руховою активністю;

залучити до 13 відсотків дітей та молоді віком від 6 до 23 років до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах;

удосконалити систему підготовки спортсменів для гідної участі в районних, обласних та всеукраїнських змаганнях;

реконструювати існуючі спортивні споруди, які дадать  змогу створити необхідні умови для ефективної підготовки спортсменів, залучення різних категорій населення до занять фізичною культурою і спортом;

запровадити доступні, якісні та різноманітні форми оздоровчих, рекреаційних, реабілітаційних та спортивних послуг для різних груп населення;

створити належні умови для соціальної адаптації та фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів і осіб з обмеженими фізичними можливостями.

 

VI. Управління та контроль за ходом виконання Програми

  

Управління та контроль за виконанням Програми покладається на відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

 Виконавці Програми щороку до 10 січня подають у райдержадміністрацію звіт про виконання Програми.

 

 

 

 

В.о.керівника апарату адміністрації                                                        С. Реміз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               

 

                                                                                      

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 
 
 
 
 
Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Безкоштовна гаряча лінія ГО «Донбас SОS»

Майбутня професія - ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ

Млинівський районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ)....