На головну

Нормативна база                              Мапа сайту

 
 квітня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 
і

                                  МЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ

                            

             35100 смт Млинів, вул. Народна, 1,  тел.факс (03659)6-45-85, e-mail: mlunrda@rv.gov.ua

і
Bідділ архітектури, житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та цивільного захисту населення Млинівської районної державної адміністрації


                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                     розпорядження голови

                                                                                     райдержадміністрації

                                                                                      _____________ № ____

                                                                                                               

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ архітектури, житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та цивільного захисту населення  Млинівської районної державної адміністрації

 

 

1.       Відділ архітектури, житлово-комунального господарства, регіонального розвитку  та цивільного захисту населення  Млинівської районної державної адміністрації (далі - відділ) є структурним підрозділом районної державної адміністрації, підпорядковується заступнику голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень, підзвітний та підконтрольний голові райдержадміністрації  та  Департаменту з питань будівництва та архітектури, Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності, управлінню інфраструктури та промисловості, управлінню  з питань  надзвичайних  ситуацій  та цивільного захисту населення обласної державної адміністрації.

 

У складі відділу можуть утворюватись сектори з певних напрямків діяльності відділу.

 

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Кодексами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, розпорядженнями голів обласної та районної держадміністрацій, наказами Департаменту з питань будівництва та архітектури,  Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності, управління  інфраструктури та промисловості, управління  з питань  надзвичайних  ситуацій  та цивільного захисту населення обласної державної адміністрації, а також положенням про відділ.

 

         3. З метою колегіального та професійного розгляду містобудівних та архітектурних рішень при відділі у відповідності до Типового положення про архітектурно-містобудівні ради, затвердженого наказом Мінрегіону України від 07 липня 2011 року № 108 та зареєстрованого у Мін’юсті України 22 липня 2011 року за № 903/19641, утворюється архітектурно-містобудівна рада як дорадчий орган, що діє на громадських засадах.

        

         4. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою райдержадміністрації згідно із Законом України ,,Про державну службу” в установленому порядку.

         Особа, яка призначається на посаду начальника повинна мати   вищу архітектурну освіту, не нижче ступеня магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії ,,Б” чи ,,В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи  на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, стаж організаційної та професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років.

         Начальник  відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального   господарства, регіонального розвитку та цивільного захисту населення   Млинівської районної державної адміністрації (далі – начальник  відділу) відповідно до статті 14 Закону України «Про архітектурну діяльність» за посадою є головним архітектором району, а також головою архітектурно-містобудівної ради.

          У межах закону начальник відділу може здійснювати творчу діяльність, пов'язану з проектуванням об'єктів архітектури, які передбачені для будівництва на території його адміністративної діяльності.

 

         5.   Основними завданнями відділу є   забезпечення  реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території району, у сфері житлової політики та надання забезпечення реалізації державної політики у галузі житлово-комунального господарства (у тому числі у сфері питної води та питного водопостачання, теплопостачання, енергоефективності та  енергозбереження, ціно-, тарифоутворення і розрахунків за житлово-комунальні послуги), житлової політики, благоустрою населених пунктів, квітково-декоративного насінництва та розсадництва, поводження з побутовими відходами, поховання, а також у сфері будівництва, розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, інженерного захисту території, будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів, підвищення енергоефективності у будівництві на території району, участь у  реалізації  державної  політики  у сфері цивільного захисту, організація відновлювальних  робіт  з  ліквідації   наслідків надзвичайних ситуацій, розроблення і  здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та  сил  місцевої  підсистеми  цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період, здійснення разом  з іншими органами управління місцевої підсистеми   цивільного   захисту   інформаційного   забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення банків даних  з  питань  цивільного захисту  населення, аналіз стану та тенденції регіонального розвитку району, проведення  оцінки внутрішньорайонної диференціації економічного і соціального розвитку району, сприяння поліпшенню екологічного стану та природоохоронної діяльності, здійснення повноважень, делегованих районною радою з питань охорони довкілля, здійснення спільно з відповідними організаціями заходів, спрямованих на забезпечення безпеки руху на транспорті та шляхах сполучення, зменшення шкідливого впливу діяльності транспорту на навколишнє природне середовище, здійснення підготовки пропозицій щодо вдосконалення маршрутної мережі, що не виходить за межі території району, забезпечення відповідних заходів щодо проведення конкурсів на автобусних маршрутах з метою розвитку конкуренції, здійснення управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення в межах району, здійснення в межах компетенції взаємодії з правоохоронними органами, забезпечення реалізації державної політики у сфері оборони та з питань мобілізаційної роботи.

         6. Відділ архітектури, житлово-комунального господарства, регіонального розвитку  та цивільного захисту населення  райдержадміністрації відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

         1) забезпечує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, розпоряджень голів обласної, районної адміністрації та здійснює контроль за їх реалізацією;

         2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

         3) надає адміністративні послуги;

         4) аналізує стан та тенденції соціально - економічного розвитку у відповідній галузі в межах району та вживає заходів до усунення недоліків;

         5) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально – економічного розвитку району;

         6) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

         7) розробляє проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно - правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;

         8)  бере участь у підготовці звітів голови райдержадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

         9) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;

         10)    забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

         11) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

         12)  розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

         13)  опрацьовує  запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

         14)  забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

         15) інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

         16) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

         17) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

         18) забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

         19) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

         20) забезпечує в межах  своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

         21) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

         22) забезпечує захист персональних даних;

         23) здійснює передбачені законом галузеві повноваження;

         24) здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

          7. Завданнями відділу у сфері архітектури є: 

            1) підготовка  рішень  щодо   планування   територій   на   регіональному

(схема планування території району) та місцевому рівнях;

            2) внесення пропозицій щодо розроблення, коригування показників і затвердження схеми планування території району;

            3) підготовка пропозицій до програм соціального-економічного розвитку району і подання їх на розгляд до районної державної адміністрації;

           4)  здійснення моніторингу:

         -     реалізації схеми планування території району;

         - стану розроблення, оновлення містобудівної документації на регіональному та місцевому рівнях (схема планування території району, генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій);

         - забудови та іншого використання територій;

          5) сприяння у розробленні, проведенні експертизи містобудівної документації населених пунктів району;

          6) внесення пропозицій виконавчим органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів району, іншої містобудівної документації;

           7)     сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;

          8) забезпечення  контролю в установленому порядку діяльності виконавчих органів сільських, селищної рад з питань делегованих повноважень, передбачених підпунктом «б» частини першої статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

           9) підготовка пропозицій щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;

         10) у межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації регіонального рівня, приймає участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;

11)     координація діяльності:

         - суб'єктів   містобудування   щодо  комплексного  розвитку       територій,

забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та містобудівної спадщини;

         - підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури;

         12)  надання  містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

         13)    надання  будівельного паспорта забудови земельної ділянки;

         14) надання  пропозиції органам місцевого самоврядування щодо розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів району;

         15) оформлення  паспорту  прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

         16) надання  пропозиції щодо присвоєння органами місцевого самоврядування поштових адрес об’єктам містобудування;

         17) забезпечення  ведення містобудівного кадастру на території району;

         18) сприяння створенню та оновленню картографічної основи території району;

         19) забезпечення  виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів;

         20) співпраця з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів містобудування;

         21) інформування  населення про плани розміщення на території району найважливіших містобудівних, промислових, енергетичних і транспортних комплексів;

         22) організація проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів. 

        

8. Завданнями у сфері житлово-комунального господарства  енергоефективності та  енергозбереження є:

1)       забезпечення дотримання вимог законодавства у цій сфері; 

          2) розроблення і реалізація районних програм,  участь у розробленні, реалізації та фінансуванні регіональних  програм у цій сфері;                                                                 3) взаємодія з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг; 

         4) забезпечення реалізації повноважень районної державної адміністрації щодо визначення і встановлення норм споживання у сфері житлово-комунальних послуг, здійснення контролю за їх дотриманням;

           5) проведення аналізу рівня та динаміки цін/тарифів та їх складових на житлово-комунальні послуги;

           6) надання методичної допомоги з питань формування цін/тарифів житлово-комунальних послуг та проведення перерахунків розміру плати за надання цих послуг та з інших питань, що належать до компетенції відділу;

           7) реалізація державної політики з питань формування й утримання житлового фонду гуртожитків;

          8) реалізація державної політики з питань формування й утримання житлового фонду соціального призначення;

            9) співпраця спільно з органами місцевого самоврядування щодо передачі у комунальну власність з наступним здійсненням приватизації державного житлового фонду, який знаходиться у повному господарському віданні або оперативному управлінні державних підприємств, організацій та установ;

           10) участь у роботі комісій із забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків для досудового вирішення спорів;

           11) інформування населення про проведення заходів щодо реконструкції, заміни житлового фонду;

           12) забезпечення реалізації повноважень районної державної адміністрації щодо здійснення контролю за виконанням місцевих програм реконструкції, заміни житлового фонду.

 

9. У сфері теплопостачання та енергозбереження:

1)       розроблення  і реалізація  районних програми та участь у розробленні і реалізації регіональних цільових програм у цій сфері;

2)       здійснення аналіз стану сфери теплопостачання;

3)       організація  контролю за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснення  моніторингу  підготовки об’єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період;

4)       погодження  діяльність у сфері теплопостачання з органами місцевого самоврядування з питань формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

5)       забезпечення  виконання правил і норм у сфері теплопостачання;

          6) забезпечення  реалізацію повноважень районної державної адміністрації щодо здійснення контролю за забезпеченням споживачів селища та сільських населених пунктів тепловою енергією;

           7) забезпечення в межах компетенції реалізацію заходів з енергозбереження відповідно до регіональних програм;

           8) вжиття  заходів щодо поліпшення роботи з енергозбереження на підприємствах галузі, оснащення об’єктів житлово-комунального господарства та наявного житлового фонду засобами обліку води та теплової енергії згідно із загальнодержавними та регіональними програмами.

 

          10. У сфері питної води та питного водопостачання:

1)       розроблення  та реалізація  районних програм у сфері питної води та питного водопостачання, участь у  реалізації державних та регіональних програм у цій сфері;

2)       забезпечення  реалізації повноважень районної державної адміністрації щодо здійснення контролю за виконанням установлених у цій сфері правил і норм; 

3)       порушення  питання щодо прийняття рішень про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) діяльності підприємств, установ, організацій у разі порушення ними вимог законодавства у сфері питної води та питного водопостачання;

4)       забезпечення  виконання правил і норм користування системами питного водопостачання, дотримання режиму зон санітарної охорони джерел та об'єктів централізованого питного водопостачання; 

5)       здійснення  аналізу стану сфери питної води, питного водопостачання та водовідведення.

 

11.     У сферах благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання:

1)       брати участь у розробленні районних програм та виконання державних і регіональних  програм благоустрою населених пунктів;

2)       інформування  населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 

           3) брати  участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримання громадського порядку»;

           4) здійснення  аналізу стану сфер благоустрою населених пунктів, квітково- декоративного насінництва та розсадництва, поводження з побутовими відходами, галузі поховання;

5) забезпечення реалізації  повноважень районної державної адміністрації щодо здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері благоустрою території населених пунктів;

6)       надання  пропозицій щодо збирання і видалення побутових відходів, створення полігонів для їх захоронення, а також здійснення роздільного збирання корисних компонентів цих відходів; 

7)       надання  пропозицій щодо затвердження схеми санітарного очищення в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці; 

8)       надання  пропозицій щодо відведення земельних ділянок для організації місць поховання; 

9)       забезпечення  реалізації повноважень районної державної адміністрації щодо здійснення на відповідній території державного контролю за дотриманням санітарних правил, державних стандартів, інших нормативних документів у галузі поховання, а також правил благоустрою. 

 

                 12. У  галузі будівництва:

1) брати  участь у реалізації державних і бюджетних програм з питань будівництва, зокрема розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового будівництва, пільгового кредитування індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих категорій громадян, реалізації проектів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (у разі визначення структурного підрозділу розпорядником коштів за програмою);

         2) розробляти  проекти комплексних районних програм будівництва, у тому числі житлового, соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;

         3) здійснювати  моніторинг введених в експлуатацію соціальнозначущих та незавершених будівництвом об’єктів;

         4) брати  участь у розгляді питань, пов’язаних з виникненням надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;

         5) здійснювати  моніторинг проектування та будівництва об’єктів в рамках реалізації проектів державного значення;

         6) брати  участь у реалізації заходів щодо енерго- та ресурсозбереження, запровадження нових нормативних вимог з енергозбереження, контрольних показників теплового захисту та енергопаспортизації будівель, впровадження екологічно безпечних технологій;

         7) брати  участь у розробленні та організації реалізації заходів із забезпечення економії паливно-енергетичних ресурсів при проектуванні, будівництві та реконструкції будинків і споруд;

         8) брати  участь у підготовці пропозицій щодо стимулювання розвитку вітчизняного виробництва сучасних та ефективних будівельних матеріалів та виробів будівельного призначення;

         9) брати  участь у розробленні пропозицій щодо посилення інноваційної складової при здійсненні проектування та будівництва об’єктів промисловості та інженерно-транспортної інфраструктури;

         10) здійснювати  моніторинг розвитку індустрії будівельних матеріалів;

         11) брати  участь у складанні переліків об’єктів, які фінансуються за рахунок державних капітальних вкладень, передбачених у державному, обласному та районному бюджетах для відповідної території;

         12) надавати  пропозиції щодо розроблення порядків залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту;

         13) розробляти   поточні перспективні програми капітального будівництва у межах адміністративно-територіальної одиниці, в межах компетенції забезпечує складання переліків проектів будов, титульних списків будов, проектно-вишукувальних робіт тощо.

 

          13. У сфері регіонального розвитку:

         1) здійснювати управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення в межах району;

         2) організовувати спільно з відповідними організаціями заходи, спрямовані на забезпечення безпеки руху на транспорті і шляхах сполучення, зменшення шкідливого впливу діяльності транспорту на навколишнє природне середовище;

         3) здійснювати підготовку пропозицій щодо вдосконалення маршрутної мережі, що не виходить за межи території району, вживати відповідні заходи щодо проведення  конкурсів на автобусних маршрутах з метою розвитку конкуренції;

         4) розробляти прогнози економічного  і регіонального розвитку району на короткостроковий період;

         5) брати участь у підготовці пропозицій до проектів програм регіонального та культурного розвитку району;

6) брати участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

 

 14.У сфері цивільного захисту, охорони довкілля та з питань оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами:

1) забезпечувати    розроблення   і   здійснення   заходів   щодо удосконалення    організації   цивільного   захисту,   запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення;

 2) подавати   голові  районної  державної адміністрації,   управлінню  з  питань  надзвичайних  ситуацій  та цивільного захисту населення обласної  держадміністрації: пропозиції до проектів  районних програм щодо удосконалення   організації   цивільного   захисту,    запобігання виникненню   надзвичайних   ситуацій   та   ліквідації  їх  наслідків ; пропозиції щодо включення до проектів районного бюджету витрат на розвиток і функціонування органів управління та сил місцевої підсистеми цивільного захисту,  систем  зв'язку та  централізованого  оповіщення,  здійснення заходів щодо захисту населення і територій від  надзвичайних  ситуацій,  ліквідації  їх наслідків;

         3) здійснювати  в  межах  своїх  повноважень збір,  накопичення, обробку і аналіз інформації  про  стан  техногенної  та  природної безпеки  та  забезпечувати  оперативне інформування голови районної держадміністрації та управління  з  питань  надзвичайних ситуацій  та цивільного захисту населення  обласної  державної адміністрації;

         4) подавати голові районної держадміністрації пропозиції щодо утворення  та складу спеціальної комісії з ліквідації надзвичайних ситуацій, брати участь у її роботі;

         5) координувати   діяльність   сил   місцевої   підсистеми цивільного   захисту   щодо  запобігання  виникненню  надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

         6) забезпечувати  оповіщення керівного складу органів  управління та сил місцевої підсистеми цивільного захисту, населення про загрозу виникнення  надзвичайної ситуації;

         7) брати  участь:  у прогнозуванні ймовірності виникнення надзвичайних  ситуацій  техногенного   та   природного   характеру,  здійснені   районування територій за наявністю потенційно небезпечних об'єктів і  об'єктів підвищеної небезпеки та загрози виникнення стихійного лиха;  у підготовці для подання голові районної держадміністрації пропозицій щодо розподілу  коштів  резервного  фонду  районного бюджету  для  ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій,  надання матеріальної та фінансової  допомоги  населенню,  яке  постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій;  в організації  відновлювальних  робіт  з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що проводяться силами цивільного захисту; у впровадженні в практику досягнень науки і техніки з  питань запобігання  виникненню  надзвичайних  ситуацій,  зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації;   у розробленні для  подання  в  установленому  порядку  голові районної  держадміністрації планів цивільного захисту і заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; в організації  та проведенні підготовки органів управління та сил місцевої підсистеми цивільного захисту, населення до дій у  надзвичайних  ситуаціях  у  мирний  час  та в особливий період, зокрема  підготовки   учнів   і   студентів   з   питань   безпеки життєдіяльності та цивільного захисту (цивільної оборони); у розробленні   та   організації   здійснення   заходів  щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та  зон  можливих бойових дій в особливий період;  у межах    своїх    повноважень   у   виконанні   завдань   з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності;

  8) організовувати та в установленому порядку  здійснювати   контроль за створенням,  накопиченням,  збереженням,  розподілом і цільовим використанням матеріальних  резервів  для  запобігання  виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; 

           9) сприяти  під  час  проведення  робіт з ліквідації наслідків надзвичайних   ситуацій   застосуванню   за    призначенням    сил  служб цивільного захисту,  спеціалізованих та невоєнізованих формувань;

  10) організовувати  роботу  з  планування  укриття  населення  у захисних спорудах,  вести їх облік,  контролювати стан утримання таких споруд, брати  участь у роботі комісії з питань визначення їх стану;

          11) разом  з  районним відділом головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій   подавати голові  районної  держадміністрації  пропозиції  щодо потреби в засобах  радіаційного  і  хімічного   захисту   для   забезпечення непрацюючого  населення і сил місцевої підсистеми цивільного захисту, а також щодо місць їх зберігання;

         12) організовувати    накопичення    та    зберігання    засобів радіаційного  і  хімічного  захисту  для забезпечення непрацюючого населення і сил місцевої підсистеми цивільного захисту та їх своєчасну   видачу  під  час  загрози  виникнення  або  виникнення радіаційних і хімічних аварій та в особливий період;

 13) перевіряти  готовність   служб цивільного захисту до реагування на надзвичайні ситуації;

  14) розробляти  і  здійснювати  у  межах своїх повноважень заходи щодо участі органів управління та  сил  місцевої  підсистеми цивільного захисту в територіальній обороні;

  15) готувати   та   вносити   на   розгляд   голови  районної держадміністрації пропозиції щодо оголошення  окремих  місцевостей зонами   надзвичайної  ситуації  у  разі  виникнення  надзвичайних ситуацій;

         16) організовувати роботу розрахунково-аналітичної групи з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайних ситуацій;

17) організовувати  та  забезпечувати  роботу  районної  комісії  з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;         

         18) організовувати  роботу  із  забезпечення  готовності  системи зв'язку та централізованого оповіщення;

 19) організовувати   роботу   евакуаційної  комісії  району.

20) сприяти поліпшенню екологічного стану та природоохоронної діяльності;

21) здійснювати повноваження, делеговані районною радою з питань охорони довкілля;

22) здійснювати в межах компетенції взаємодію з правоохоронними органами;

23) забезпечувати  організацію виконання заходів на території району, спрямованих на оборону України.

 

          15. Відділ має право:

одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної держадміністрації,  органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні  для виконання покладених на нього завдань;

          скликати з установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;

          залучати  до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців  інших   структурних   підрозділів   районної держадміністрації, підприємств, установ та організацій, (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

         вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи райдержадміністрації у відповідній галузі;

         користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

          15. Відділ у процесі виконання  покладених на нього  завдань  взаємодіє з іншими   структурними   підрозділами    районної   держадміністрації, органами

місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

        

 

16. Начальник відділу:

         здійснює   керівництво     відділу,   несе   персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі;

         подає на затвердження голові районної державної адміністрації положення про відділ;

затверджує положення про сектор та посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними;

планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

звітує перед головою районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням. Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації  у територіальних органах Мін’юсту;

подає на затвердження голові райдержадміністрації проект штатного розпису відділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

          здійснює добір кадрів;

           організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців відділу;

         призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців відділу та працівників, які не є державними службовцями згідно Кодексу законів про працю України, присвоює ранги державним службовцям, вживає заходів щодо заохочення та притягнення працівників до дисциплінарної відповідальності;

          проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;

          забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

          здійснює інші повноваження, визначені законом.

           Граничну чисельність і фонд оплати праці працівників відділу визначає голова районної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.    

 

         17. Накази керівників структурних підрозділів місцевої державної адміністрації, що суперечать Конституції України, іншим актам                                  законодавства,  рішенням Конституційного Суду України та актом міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою місцевої державної адміністрації, відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади.

         18. Відділ утримується за рахунок коштів державного бюджету.

19. Відділ є юридичною особою публічного права і може мати самостійний баланс, печатку із зображенням Герба України та своїм найменуванням.

 

 

 

 

 

Начальник відділу архітектури,                                         Тетяна БАНДУРА

житлово-комунального господарства,

регіонального розвитку та цивільного

захисту населення райдержадміністрації

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 
 
 
 
 
Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Безкоштовна гаряча лінія ГО «Донбас SОS»

Майбутня професія - ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ

Млинівський районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ)....