УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
07 лютого 2019 року № 61
Про комісію з питань проведення
перевірки наявності документів
з грифом “Для службового користування”
в апараті райдержадміністрації
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 “Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію” та розпорядження голови райдержадміністрації від 30 січня 2017 року № 25 “Про затвердження Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в апараті Рівненської районної державної адміністрації”:
1. Утворити комісію з питань проведення перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування” в апараті райдержадміністрації (далі – комісія) у складі згідно з додатком.
2. Комісії у тижневий термін скласти акт про результати перевірки наявності та фізичного стану документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом “Для службового користування” та подати його на затвердження голові райдержадміністрації.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 09 лютого 2018 року № 70 “Про комісію з питань проведення перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування” в апараті райдержадміністрації”.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Потайчук А.Б.
Голова адміністрації В.ПИЛИПЧУК
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
07.02.2019 № 61
СКЛАД
комісії з питань проведення перевірки наявності документів
з грифом “Для службового користування”
в апараті райдержадміністрації
Потайчук
Антоніна Борисівна |
- керівник апарату райдержадміністрації, голова комісії
|
Полелюк
Оксана Ростиславівна |
- головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації,
секретар комісії |
Члени комісії: |
Петрук
Катерина Миколаївна |
- головний спеціаліст відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації
|
Ярощук
Ірина Олександрівна |
- в.о. завідувача сектору мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації
|
Яськевич
Людмила Русланівна |
- завідувач сектору контролю
апарату райдержадміністрації
|
Керівник апарату адміністрації А.ПОТАЙЧУК