УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
06 березня 2019 року № 99
Про стан роботи із зверненнями
громадян, які надійшли до районної
державної адміністрації у 2018 році
та підвищення ефективності цієї
роботи у 2019 році
З метою виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанов Кабінету Міністрів України та на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12 лютого 2019 року № 101 “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в області у 2018 році”:
1. Звернути увагу керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у районі, виконавчих комітетів місцевих рад на удосконалення аналітичної та проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, що породжують повторні звернення до органів влади вищого рівня.
2. Заступникам голови, керівнику апарату райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у районі, виконавчим комітетам місцевих рад:
1) забезпечити оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян за показниками, передбаченими Методикою оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади у районі, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630;
2) вжити додаткових заходів стосовно поліпшення якості підготовки аналітичних інформацій та інформацій про хід виконання розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян;
3) у лютому та липні 2019 року на засіданнях колегій райдержадміністрації, засіданнях виконавчих комітетів місцевих рад розглядати питання стану виконання вимог чинного законодавства України про звернення громадян;
4) удосконалити організацію проведення особистих, у тому числі виїзних, прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації;
5) взяти під особистий контроль розгляд звернень, що надходять від членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали участь у проведенні операції об’єднаних сил;
6) забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну “гарячу” лінію, “гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації та дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення;
7) посилити контроль за розглядом повторних та колективних звернень, звернень до органів влади вищого рівня;
8) забезпечити організацію роботи громадської приймальні з надання консультацій громадянам, які звертаються до органів виконавчої влади, з питань, що не потребують втручання керівництва, а можуть вирішуватися керівниками, спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади та окремих підприємств, установ і організацій.
3. Затвердити:
1) графік проведення перевірок виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року
№ 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, виданих на його реалізацію та стану роботи зі зверненнями громадян у 2019 році згідно з додатком 1;
2) графік щорічних звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та особистих доповідей сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян у 2019 році згідно з додатком 2.
4. Загальному відділу апарату райдержадміністрації:
1) щомісяця інформувати керівника апарату райдержадміністрації про надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду та стан дотримання графіків особистих, у тому числі виїзних, прийомів громадян;
2) щомісяця до 15 числа забезпечити проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації;
3) щомісяця до 15 числа забезпечити проведення “дня контролю” відповідно до чинного законодавства України;
4) у грудні 2019 року забезпечити підготовку матеріалів для проведення щорічного звіту голови райдержадміністрації перед головою обласної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.
5. Звернути увагу виконавчих комітетів Обарівської, Зорянської, сільських, Клеванської та Квасилівської селищної рад на послаблення виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян, що призвело до збільшення їх надходження до органів влади вищого рівня.
6. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у районі, виконавчим комітетам місцевих рад інформувати райдержадміністрацію про хід виконання цього розпорядження до 10 липня та 20 грудня 2019 року.
7. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 26 лютого 2018 року № 96 “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році та підвищення ефективності цієї роботи у 2018 році”.
8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Потайчук А.Б.
Голова адміністрації В.ПИЛИПЧУК
Додаток 1
до розпорядження голови
райдержадміністрації
06.03.2019 № 99
ГРАФІК
проведення перевірок виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, виданих на його реалізацію,
та стану роботи зі зверненнями громадян
у 2019 році
№
з/п |
Назва структурного підрозділу райдержадміністрації, виконавчого комітету сільської, селищної ради |
Термін перевірки |
1 |
Відділ охорони здоров’я райдержадміністрації
|
січень |
2 |
Відділ культури і туризму райдержадміністрації
|
лютий |
3 |
Виконавчий комітет Великоомелянської сільської ради
|
березень |
4 |
Виконавчий комітет Городищенської сільської ради
|
квітень |
5 |
Виконавчий комітет Жобринської сільської ради
|
травень |
6 |
Виконавчий комітет Новоукраїнської сільської ради
|
червень |
7 |
Відділ містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації
|
липень |
8 |
Управління економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації
|
серпень |
9 |
Виконавчий комітет Зорянської сільської ради
|
вересень |
10 |
Виконавчий комітет Обарівської сільської ради
|
жовтень |
11 |
Виконавчий комітет Квасилівської селищної ради
|
листопад |
12 |
Відділ молоді та спорту райдержадміністрації |
грудень |
Керівник
апарату адміністрації А. ПОТАЙЧУК
Додаток 2
до розпорядження голови
райдержадміністрації
06.03.2019 № 99
ГРАФІК
щорічних звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та особистих доповідей сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян
у 2019 році
№ з/п |
Прізвище, ім’я,
по-батькові |
Найменування структурного підрозділу райдержадміністрації, сільської, селищної ради |
Термін
проведе-ння |
1 |
Андріюк
Наталія Ростиславівна |
начальник служби у справах дітей райдержадміністрації |
І
квартал
|
2 |
Биць
Віталій Володимирович |
начальник відділу молоді та спорту райдержадміністрації |
3 |
Гаркава
Галина Василівна |
начальник фінансового управління райдержадміністрації |
4 |
Дещинська
Оксана Ростиславівна |
в.о. начальника відділу культури і туризму райдержадміністрації |
5 |
Кочура
Микола Степанович |
начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації |
6 |
Набочук
Олександр Юрійович |
начальник відділу освіти райдержадміністрації |
7 |
Леонов
Володимир Анатолійович |
начальник управління економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації |
8 |
Максютинський
Вадим Павлович |
начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації |
9 |
Стребчук
Олександр Олександрович |
начальник відділу охорони здоров’я райдержадміністрації |
10 |
Токарчук
Наталія Василівна |
начальник архівного відділу райдержадміністрації |
11 |
Цуканова
Інна Миколаївна |
начальник відділу містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації |
12 |
Гончарук
Тетяна Володимирівна |
Білокриницький сільський голова |
ІІ
квартал
|
13 |
Білецький
Олександр Васильович |
Бронниківський сільський голова |
14 |
Курганська
Оксана Євгенівна |
Великоомелянський сільський голова |
15 |
Вітковець
Людмила Адамівна |
Дядьковицький сільський голова |
16 |
Павлюк
Петро Антонович |
Городищенський сільський голова |
17 |
Ткачук
Олеся Олексіївна |
Городоцький сільський голова |
18 |
Дяченко
Михайло Михайлович |
Секретар Зорянської сільської ради |
ІІІ
квартал |
19 |
Горбатюк-Василейко
Роман Олексійович |
Корнинський сільський голова |
20 |
Антончук
Микола Пилипович |
Новоукраїнський сільський голова |
21 |
Виговський
Віктор Анатолійович
|
Обарівський сільський голова |
22 |
Полюхович
Ольга Леонтіївна |
Радухівський сільський голова |
23 |
Іолтух
Олександр Михайлович |
Шубківський сільський голова |
24 |
Шустов
Микола Васильович |
Олександрійський сільський голова |
IV квартал |
25 |
Білан
Олександр Ярославович |
Жобринський сільський голова |
26 |
Данилюк
Олександр Васильович |
Грушвицький сільський голова |
27 |
Горбатюк
Степан Андрійович |
Квасилівський селищний голова |
28 |
Жовтянський
Дмитро Миколайович |
Клеванський селищний голова |
29 |
Столярчук
Микола Анатолійович |
Шпанівський сільський голова |
Керівник апарату адміністрації А.ПОТАЙЧУК