РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на вебсторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 липня 2024 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки


Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

ДЕТАЛЬНИЙ ПЛАН ТЕРИТОРІЇ

для реконструкції промислового комплексу під підприємство деревообробної промисловості на території Городоцької сільської ради Рівненської області

 

1) замовник:

Рівненська районна державна адміністрація

Адреса:вулиця Соборна, 195, Рівне, Рівненська область, 33000. Тел.: (0362) 63-61-42

 

2) вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

вид документа державного планування: містобудівна документація. Детальний план території для реконструкції промислового комплексу під підприємство деревообробної промисловості на території Городоцької сільської ради Рівненської області розроблено відповідно до Розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації №316 від 09.08.2019р. «Про розроблення детального плану території».

основні цілі документа державного планування: визначення параметрів забудови земельних ділянок, формування принципів планувальної організації забудови та інженерного забезпечення території, визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами та санітарно-гігієнічними нормами, створення транспортної інфраструктури, охорони та поліпшення стану навколишнього середовища, забезпечення екологічної безпеки, комплексного благоустрою та озеленення тощо.

при розробці проекту були враховані такі матеріали:

-          проект детального плану території для реконструкції промислового комплексу під підприємство деревообробної промисловості на території Городоцької сільської ради Рівненської області, розроблений ТОВ «Центр планування територій» у 2020 році.

при розробці проекту використовувалися наступні документи:

-          Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

-          Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»;

-          Закон України «Про оцінку впливу на довкілля»;

-          Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку»;

-          Земельний кодекс України;

-          ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»;

-          ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», Київ, 2019 р.;

-          ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»;

-          ДБН Б.2.2-5:2-11 «Благоустрій території»;

-          ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»;

-          ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

 

3) те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів): Планована діяльність відноситься до другої категорії видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (п.4; п.9; п.10; п.10;  п.13).

 

4) ймовірні наслідки:

а) для довкілля:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

- кліматичні фактори.

б) для територій з природоохоронним статусом – відсутні.

в) транскордонні наслідки, у тому числі для здоров’я населення –відсутні.

 

5) виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено: земельна ділянка під плановане розміщення підприємства деревообробної промисловості розташована в межах існуючого промислового вузла села Городок та в межах земельної ділянки колишнього підприємства «РІВНЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТРАКТОРНИХ АГРЕГАТІВ».

 

6) дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки: при здійсненні стратегічної екологічної оцінки передбачено провести аналіз поточного стану довкілля на основі статистичної інформаціїта даних моніторингу стану довкілля для можливості  прогнозу впливу на навколишнє середовище. Критеріями під час стратегічної екологічної оцінки є її відповідність законодавству України, в тому числі: санітарним нормам та правилам,державним будівельним нормам, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища.У разі незатвердження документа державного планування, а саме Детального плану території земельної ділянки та відмова від реалізації будівництва об’єкту, що проектується, перешкодить пришвидшенню розвитку економіки населеного пункту.

 

7) заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об`єкту доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на навколишнє середовище:

- дотримання нормативних меж  санітарно-захисноїзони та зон зелених насаджень для зменшення акустичного забруднення території;

- використання пилогазоочисного устаткування на джерелах викиду для досягнення нормативів гранично - допустимих викидів забруднюючих речовин;

- охорона поверхневих вод та ґрунтів (ефективне відведення дощових вод згідно вертикального планування та їх очищення на локальних очисних  спорудах);

- встановлення сучасного енергоефективного виробничого обладнання;

- використання високоефективного сучасного обладнання для проведення технологічного процесу;

- використання екологічної смоли для процесу виготовлення плити.

 

8) пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку:

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України  «Про стратегічну екологічну оцінку».

 

9) орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються у письмовій формі до Управління житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Рівненської районної державної адміністрації за адресою 33001, м. Рівне, вул.Соборна,195. (тел.: (0362) 63-61-42, email: upr.arhjkg@ukr.net ) у строк, що не перевищує 15 днів з дня оприлюднення цієї заяви.




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Заява про визначення обсягу

стратегічної екологічної оцінки

 

Оголошення про проведення щорічного

обласного конкурсу проектів розвитку

територіальних громад Рівненської області на 2021 рік

 

 

Оголошення про початок громадського

обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!